فروشگاه اینترنتی گل و گیاه نارگیل            
امروز جمعه ۱۴۰۳/۱/۳۱         
  

خبرگزاري آريا-مصرف ميوه ها و سبزي ها در تمام ايام سال و به ويژه در ايام رمضان بسيار مهم تلقي مي شود. 
به گزارش خبرگزاري آريا، برليانت بزرگمهر متخصص تغذيه در خصوص عادات تغذيه و رژيم غذايي مناسب در ايام ماه رمضان گفت: استفاده از ميوه ها و سبزي ها در تمام ايام سال و در طول زندگي افراد توصيه مي شود اما اهميت مصرف اين مواد غذايي در ايام ماه رمضان ضرورت بيشتري پيدا خواهد کرد.
وي در ادامه افزود: با توجه به تغييرات برنامه ي غذايي در زمان ماه رمضان و ايام روزه داري ، نبايد از مصرف سبزيجات و ميوه ها غافل شويم.
در همين راستا متخصص تغذيه توصيه کرد: مصرف ميوه ها و سبزي ها در وعده ي افطار و سحر و شام هرگز فراموش نشود به ويژه در وعده ي سحر.
بزرگمهر گفت: مصرف ميوه ها و سبزي ها مي تواند به شکل ميوه ها و سبزيجات تازه، پخته و سالاد مصرف شود.ميوه ها و سبزي هاي تازه با توجه به خواص و ترکيباتي که دارند، مي توانند در حفظ سلامت دوران روزه داري کمک کننده باشند و از مشکلات متداولي که در طي دوران پيش مي آيد جلوگيري کنند.
يکي از مسائل و مشکلات اين دوران يبوست است که با مصرف ميوه و سبزي هاي تازه به دليل وجود فيبر در آنان جلوگيري و حتي رفع خواهد شد.
  

نظرات و پرسشهای کاربران

پایگاه اینترنتی نارگیل به عنوان یکی از اولین سایت های تخصصی و جامع ترین دایره المعارف گل و گیاه و باغبانی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و از سال ۱۳۹۱ امکان خرید اینترتی محصولات مرتبط با این حوزه مانند انواع گل و گیاه و بذر، خاک و کود های کشاورزی، سموم دفع آفات و ابزار باغبانی را برای علاقه مندان گل و گیاه فراهم نموده است.
© 2024 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نارگیل است. استفاده از مطالب در رسانه های آموزشی با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلا مانع است.