فروشگاه اینترنتی گل و گیاه نارگیل            
امروز چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۵         
  

سرپرست خدمات شهری منطقه 13 با اشاره به اجرای طرح جهادی استقبال از مهر در محلات 13 گانه گفت : فعالیت های حوزه امور شهری و فضای سبز منطقه 13 در 17 محور در حال اجراست و تا اوایل مهر ماه پایان می پذیرد.

به گزارش " تهران سما " به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 13 ، احمد مهرابی  طرح استقبال از مهر را طرحی برای مناسب سازی ، ساماندهی و زیباسازی شهری عنوان کرد و اظهار داشت :  با توجه به نزدیک شدن ماه مهر ماه بازگشائی مدارس و به منظور فراهم کردن امکانات ، شهرداری منطقه 13 نیز همسو با سایر مناطق برای خدمت رسانی به شهروندان برنامه ریزی کرده و فعالیت های مختلفی را انجام می دهد.

احمد مهرابی با بیان اینکه  طرح استقبال از مهر  از پانزدهم شهریور ماه آغاز شده  تا اوایل مهر ماه در محلات 13 گانه منطقه  ادامه می یابد خاطر نشان کرد :  این طرح در خیابان سی متری نیروی هوایی ، خیابان امامت ، خیابان پیروزی ، پنجم نیروی هوایی ، خیابان بلالا حبشی ، بصیر ، مسیل جاجرود ، مسیل منوچهری ، صفا – ایرانمهر – اقبال ، خیابان مهر بار ، خیابان خاقانی ، خیابان سعدی ، 21 متری دهقان ، خیابان طبرسی و کوی زینبیه اجرا می شود.

وی با  بیان اینکه  ایجاد زیبایی بصری یکی از فعالیت های معاونت خدمات شهری منطقه 13 در آستانه ایام بازگشائی مدارس است تصریح کرد : رنگ آمیزی مبلمان شهری، حذف زواید فیزیکی ، رنگ آمیزی جداول و نرده های ترافیکی، تهیه و نصب پایه چراغ سولار، نصب سازه ریلی و پرتابل، زیرسازی و نقاشی فضای داخلی ساختمان مدارس، اجرای نقاشی دیواری مدارس، پاکسازی دیوار نوشته ها  و نقاشی های دیواری غیر مجاز مدارس و مرمت نقاشی های فرسوده، رنگ آمیزی جداره های شهری ، رفع نواقص و تنظیم دقیق ساعتهای شهری، چاپ و اکران طرحهای استقبال از مهر، شستشو و پاکسازی نماهای شهری به ویژه  مدارس از اهم اقدامات برنامه ریزی شده است که در محور های متنهی به مدارس در حال انجام است. 

احمد مهرابی تجهیز ناوگان جمع آوری پسماند برای سرویس دهی به مدارس،توزیع کیسه های آبی رنگ بازیافت در مدارس
نظافت و شستشوی بدنه خارجی غرف بازیافت،تجهیز غرف بازیافت،تحویل مخازن مخصوص جداسازی کاغذ به مدارس را از جمله اقدامات ادراه بازیافت در آستانه ماه مهر اعلام کرد.

سرپرست حوزه خدمات شهری منطقه 13 از پاکسازی و نظافت  13 محله  در طرح استقبال از مهر  خبر داد و اظهار داشت : شستشوی تجهیزات  ترافیکی،شستشوی مخازن، پلهای عابر پیاده ،تابلوهای راهنمایی،ایستگاههای اتوبوس،تجهیز ناوگان جمع آوری پسماند از مدارس، ،جمع آوری و حمل خاک و نخاله از سطح معابر،پاکسازی و لایروبی انهار خصوصا مجاور مدارس و مراکز آموزشی،پاکسازی و امحای کلیه پوسترهای تبلیغاتی غیر مجاز،رفع عیب و نقص مخازن مکانیزه و.. از  مواردی است که  توسط اکیپ های خدماتی اجرا می شود. 

وی افزود : در آستانه ماه مهر برای   کاشت نهال و گل و گیاه در باغچه های داخل و حاشیه مراکز آموزشی و  هرس خشکه برای درختان داخل و حاشیه مراکز آموزشی اقدام می شود.

وی یاد آور شد : مبارزه با جانوران موذی، لایروبی دستی مسیلها، صدور اخطار به کیوسکهای مطبوعات (شستشو و رنگ آمیزی بدنه، سایبان و رفع سدمعبر)،  صدور اخطار به صنوف مزاحم نی تا اوایل مهر ماه از جمله اقداماتی است که انجام می شود.

  

نظرات و پرسشهای کاربران

پایگاه اینترنتی نارگیل به عنوان یکی از اولین سایت های تخصصی و جامع ترین دایره المعارف گل و گیاه و باغبانی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و از سال ۱۳۹۱ امکان خرید اینترتی محصولات مرتبط با این حوزه مانند انواع گل و گیاه و بذر، خاک و کود های کشاورزی، سموم دفع آفات و ابزار باغبانی را برای علاقه مندان گل و گیاه فراهم نموده است.
© 2024 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نارگیل است. استفاده از مطالب در رسانه های آموزشی با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلا مانع است.