فروشگاه اینترنتی گل و گیاه نارگیل            
امروز پنجشنبه ۱۴۰۳/۲/۶         
  


درمان گیاهی برای کشتن انگل‌های رودهدرمان گیاهی برای کشتن انگل‌های روده

سلامانه : انگل‌ها با انواع و اقسام متفاوتی که دارند رایج‌تر از چیزی هستند که مردم فکر می‌کنند. بسیاری از افراد در سراسر دنیا از اثرات بهداشتی ناشی از انگل‌ها دچار بیماری می‌شوند.

به گزارش پایگاه خبری سلامانه، Natural news در گزارش اخیر خود به غذاهایی با ریشه گیاهی اشاره کرده است که خوردن آن‌ها نقش مؤثری در کشتن انگل‌ها دارد:


سیر: ویروس، قارچ، باکتری، انگل، سرطان و همه خون آشام‌ها از سیر متنفر هستند. سیر همچنین بازدارنده خوبی برای انگل‌های مکنده خون مانند پشه، کنه و کک است.


گردو سیاه: گیاه شناسان آجیل‌ها و پوست سبز گردوی سیاه را به دلیل توانایی آن‌ها در تصفیه خون و روده‌ها مفید می‌دانند و پوست گردوی سیاه برای درمان مسمومیت‌های قارچی مورداستفاده قرار می‌گیرد. آب چکیده شده از پوست‌های سبز برای گشتن انگل‌ها مناسب است.


خاراگوش: یک گیاه همه ساله با گل‌های کوچک زردو سبز است. برگ و کل آن برای درمان مشکلات معده استفاده می‌شوند و خودش درمان خوبی برای کرک روده است زنان باردار یا تحت مراقب باید از این گیاه اجتناب کنند.


میخک صد پر: روغن اسانس میخک برای حل کردن تخم مرغ‌هایی که در روده‌ها یافت می‌شوند و پشت مارپیچ‌ها می‌مانند مورد استفاده قرار می‌گیرد. هنگامی که آن را در کنار گردوی سیاه و خاراگوش استفاده کنید این سه مورد چرخه حیات انگل‌ها را نابود می‌کنند. همچنین ضد باکتری، ضد ویروس و ضد قارچ است.


آویشن: یکی از بهترین گیاهان برای تحریک کردن غده تیموس که برای سیستم ایمنی مهم است می‌باشد. روغن آویشن می‌تواند از رشد انگل‌ها جلوگیری کند و آن‌ها را در روده از بین ببرد.


روغن ارگانو: با خاصیت ضد انگلی، ضد ویروسی، ضد باکتریایی و ضد قارچی خود کشنده قدرتمندی است که می‌تواند محیط میکروبی روده‌ها را پاک کند.


خاک دیاتومه: از اثرات مثبت این خاک عبارت‌اند از کشتن انگل‌های روده، کشتن ویروس‌ها و جذب سموم است. اما تنها عارضه جانبی آن آسیب رساندن به ریه در صورت استشمام است.

  

نظرات و پرسشهای کاربران

پایگاه اینترنتی نارگیل به عنوان یکی از اولین سایت های تخصصی و جامع ترین دایره المعارف گل و گیاه و باغبانی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و از سال ۱۳۹۱ امکان خرید اینترتی محصولات مرتبط با این حوزه مانند انواع گل و گیاه و بذر، خاک و کود های کشاورزی، سموم دفع آفات و ابزار باغبانی را برای علاقه مندان گل و گیاه فراهم نموده است.
© 2024 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نارگیل است. استفاده از مطالب در رسانه های آموزشی با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلا مانع است.