فروشگاه اینترنتی گل و گیاه نارگیل            
امروز جمعه ۱۴۰۳/۲/۷         
  


معاون امور شهری و فضای سبز منطقه 15 اعلام کرد: مراکز 8 گانه آموزش و مشاوره گل و گیاه در منطقه 15 تا پایان سال 94 احداث و به بهره‌برداری می‌رسد.
 رحمان پارسا معاون امور شهری و فضای سبز منطقه 15 در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به اینکه 3 مرکز آموزش گل و گیاه در بوستان‌های پامچال، پردیس بانوان و الفجر‌ در منطقه 15 فعالیت دارد گفت: مراکز 8 گانه آموزش و مشاوره گل و گیاه هر ناحیه یک مرکز آموزش و مشاوره گل و گیاه منطقه 15 تا پایان سال 94 احداث و به بهره برداری می‌رسد. 
 
 وی ادامه داد: این طرح به منظور ارتقای سطح آگاهی و آشنایی شهروندان با اصول کاشت درخت، رشد و پرورش‌گل و گیاه احیای هر چه بیشتر فضای سبز، کاهش آلودگی هوا، توجه به محیط زیست پیرامون خود در منطقه 15 در دست اجرا است. 
 
پارسا تصریح کرد: تاکنون 3 مرکز  آموزش مشاوره گل و گیاه در بوستان‌های پامچال، پردیس بانوان و الفجر راه اندازی شده است و چهارمین مرکز در بوستان ولیعصر (عج) و پنجمین مرکز در بوستان فدائیان اسلام احداث و به بهره برداری می‌رسد. 
 
وی در پایان گفت: برگزاری دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی آشنایی با چگونگی‌کاشت و نگهداشت‌ گونه‌های مختلف گیاهی آموزش و مشاوره کاشت و نگهداشت گل و گیاه و گیاهان آپارتمانی، توزیع اقلام آموزشی و پکیج‌های آموزشی و فرهنگی، اعزام دانش آموزان به مراکز‌ آموزش‌ و مشاوره گل و گیاه از اقدامات دیگر شهرداری منطقه 15 است. 
  

نظرات و پرسشهای کاربران

پایگاه اینترنتی نارگیل به عنوان یکی از اولین سایت های تخصصی و جامع ترین دایره المعارف گل و گیاه و باغبانی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و از سال ۱۳۹۱ امکان خرید اینترتی محصولات مرتبط با این حوزه مانند انواع گل و گیاه و بذر، خاک و کود های کشاورزی، سموم دفع آفات و ابزار باغبانی را برای علاقه مندان گل و گیاه فراهم نموده است.
© 2024 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نارگیل است. استفاده از مطالب در رسانه های آموزشی با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلا مانع است.