فروشگاه اینترنتی گل و گیاه نارگیل            
امروز پنجشنبه ۱۴۰۳/۱/۳۰         
  


زنان برای کاهش دردهای جسمانی‌شان با مصرف داروهای طبیعی می‌توانند خوردن داروهای شیمیایی را کنار بگذارند.

دکتر فرانک حبیب زاده، متخصص زنان و زایمان در خصوص عوامل کاهش و افزایش درد‌های جانبی زنان گفت: عوامل مختلفی می‌تواند دردهای جانبی زنان را در روزهایی از ماه افزایش دهد که از جمله این عوامل می‌توان به مواد کافئین دار، چای، قهوه، کاکائو، نمک، مایعات زیاد و مواد غذایی چرب اشاره کرد.
 



وی افزود: در بعضی مواقع علاوه بر قرص‌های مسکن، مصرف داروهای گیاهی می‌تواند تاثیر مطلوبی برکاهش دردهای جسمانی خانم‌ها در روز‌های آخر ماه داشته باشد.
 
وی در پایان بیان کرد: از مواد غذایی که می‌تواند این درد‌ها را کاهش دهد، می‌توان به مواد خوراکی رازیانه، مایعات گرم و زعفران نیز اشاره کرد.

رازیانه نقش ریادی در تنظیم هورمون های بدن زنان دارد و می تواند سلامت آن ها را افزایش دهد.
منبع :باشگاه خبرنگاران
  

نظرات و پرسشهای کاربران

پایگاه اینترنتی نارگیل به عنوان یکی از اولین سایت های تخصصی و جامع ترین دایره المعارف گل و گیاه و باغبانی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و از سال ۱۳۹۱ امکان خرید اینترتی محصولات مرتبط با این حوزه مانند انواع گل و گیاه و بذر، خاک و کود های کشاورزی، سموم دفع آفات و ابزار باغبانی را برای علاقه مندان گل و گیاه فراهم نموده است.
© 2024 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نارگیل است. استفاده از مطالب در رسانه های آموزشی با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلا مانع است.