فروشگاه اینترنتی گل و گیاه نارگیل            
امروز شنبه ۱۴۰۳/۲/۱         
  

خبرگزاري موج - مدير منطقه 1 شهرداري کرج از بهره برداري عمليات احياء و بهسازي لچكي فضاي سبز ميدان بهارستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاري موج از البرز؛حسين شريف كاظمي اظهار داشت: عمليات احياء و بهسازي لچكي فضاي سبز ميدان بهارستان به منظورگسترش واحياي فضاي سبزسطح منطقه وزيرکشت بردن فضاهاي بايرقابل کاشت، عمليات بهسازي لچکي ميدان بهارستان طي دوهفته به بهره برداري رسيد.
شريف كاظمي با اعلام اين خبر افزود: اين طرح که در وسعت 700 مترمربع به انجام رسيده است،باصرف بودجه اي بالغ بر 175 ميليون ريال و با بکارگيري 6 نفر نيروي کارگري فضاي سبز به مدت 14 روز اجرا و به بهره برداري رسيده است .
شريف کاظمي در پايان از شهروندان ساکن درمنطقه که درحفظ ونگهداري فضاي سبزهمواره خادمين خود را ياري کرده اند، تقديروتشکرکرد.
  

نظرات و پرسشهای کاربران

پایگاه اینترنتی نارگیل به عنوان یکی از اولین سایت های تخصصی و جامع ترین دایره المعارف گل و گیاه و باغبانی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و از سال ۱۳۹۱ امکان خرید اینترتی محصولات مرتبط با این حوزه مانند انواع گل و گیاه و بذر، خاک و کود های کشاورزی، سموم دفع آفات و ابزار باغبانی را برای علاقه مندان گل و گیاه فراهم نموده است.
© 2024 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نارگیل است. استفاده از مطالب در رسانه های آموزشی با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلا مانع است.