فروشگاه اینترنتی گل و گیاه نارگیل            
امروز شنبه ۱۴۰۳/۲/۱         
  

کرج – خبرگزاری مهر:‌ شهردار کرج قول داد: تا پایان عمر شورای شهر کرج سرانه فضای سبز کرج به 16 متر خواهد رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، سید علی آقازاده شامگاه چهارشنبه در مراسم افتتاحیه پارک استاد شهریار، اظهار داشت:‌ تا پایان عمر شورای سوم انشاالله سرانه فضای سبز مردم کرج را به بالای 16 متر خواهیم رساند تمام این اهداف تلاش های پیوسته و دائمی خدمتگزاران مردم است.

وی افزود: یک چهارم پارک های کرج در دوره سوم شورای شهر ایجاد شده است که حدود 55 پارک است.

وی گفت:‌ سرانه فضای سبز کرج از هشت و نیم دهم متر در سال 86 به 13 متر در سال جاری افزایش یافته است که انشاالله به 16 متر خواهد رسید.

شهردار کرج در خصوص پارک تازه افتتاح شده شهریار کرج،‌ اضافه کرد: این پارک در نوع خود زیبا و بی نظیر است.

وی گفت: امیدواریم از روش های نوین و جدید پارک ها بهره گیری کنیم و پارک های زیبا با فضای آرامش دهنده فراهم کنیم و در خدمت مردم بگذاریم که صاحب اصلی اموال شهرداری کرج مردم هستند.

شهردار کرج اظهار داشت: حمایت مردم کرج از ما سبب خواهد شد که طرح های عمرانی سرعت و شتاب بیشتری بگیرد.

  

نظرات و پرسشهای کاربران

پایگاه اینترنتی نارگیل به عنوان یکی از اولین سایت های تخصصی و جامع ترین دایره المعارف گل و گیاه و باغبانی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و از سال ۱۳۹۱ امکان خرید اینترتی محصولات مرتبط با این حوزه مانند انواع گل و گیاه و بذر، خاک و کود های کشاورزی، سموم دفع آفات و ابزار باغبانی را برای علاقه مندان گل و گیاه فراهم نموده است.
© 2024 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نارگیل است. استفاده از مطالب در رسانه های آموزشی با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلا مانع است.