فروشگاه اینترنتی گل و گیاه نارگیل            
امروز جمعه ۱۴۰۳/۱/۳۱         
  

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کرمان گفت: سالانه 200 تن گیاهان دارویی از استان کرمان خارج می شود که این داروها توسط بانوان جمع آوری می‌شود اما به دلیل یکسری موانع از جمله نبود برند بهداشتی نمی توانند کار بسته بندی و فرآوری را در استان انجام دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه کویر، "فاطمه السادات حسینی" در نشست با تشکل های غیردولتی و تعاونی‌های فعال زنان استان کرمان اظهارکرد: سازمان‌های مردم نهاد نقش مهمی در بخش‌های مختلف دارند و تعاونی‌ها می توانند به اقتصاد کشور کمک کنند.

وی با اشاره به اینکه بانوان فعال استان در بحث تعاونی و فعالیت‌های اقتصادی شناسایی شده، افزود: با توجه به این جایگاه مهم، باید تعاملات بیشتری بین سازمان‌ها انجام و حمایت‌های لازم صورت گیرد تا بتواند تمام اقشار جامعه زنان را در استان پوشش دهد.

حسینی در ادامه تصریح کرد: 200 تن گیاهان دارویی از استان کرمان خارج می‌شود که این داروها توسط بانوان جمع آوری می شود اما به دلیل یکسری موانع از جمله نبود برند بهداشتی نمی توانند کار بسته بندی و فرآوری را در استان انجام دهند.

وی بیان کرد: یکی از مشکلات تعاونی‌های ما، بحث بازاریابی است و همچنین تسهیلات، مباحث مالیاتی و ... از دیگر مشکلات تعاونی های بانوان می باشد.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کرمان گفت: فعالان تعاونی‌ها تلاش می کنند به شکوفایی اقتصاد و فرهنگ کمک کنند اما با مشکلاتی مواجه هستند و امیدواریم با همکاری استاندار و مسوولان این مسائل حل شود.

وی افزود: بانوان استان باید در بحث مثلث توسعه استان دیده شوند زیرا این قشر می‌توانند در فعالیت‌های مختلف همکاری کرده و تعاونی‌های بانوان سرمایه‌های ارزشمندی هستند.

به گزارش ایسنا، در این جلسه فعالان تعاونی‌های زنان استان کرمان به بیان نظرات، دغدغه‌ها و مشکلات خود پرداختند.

  

نظرات و پرسشهای کاربران

پایگاه اینترنتی نارگیل به عنوان یکی از اولین سایت های تخصصی و جامع ترین دایره المعارف گل و گیاه و باغبانی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و از سال ۱۳۹۱ امکان خرید اینترتی محصولات مرتبط با این حوزه مانند انواع گل و گیاه و بذر، خاک و کود های کشاورزی، سموم دفع آفات و ابزار باغبانی را برای علاقه مندان گل و گیاه فراهم نموده است.
© 2024 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نارگیل است. استفاده از مطالب در رسانه های آموزشی با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلا مانع است.