فروشگاه اینترنتی گل و گیاه نارگیل            
امروز جمعه ۱۴۰۳/۲/۷         
  

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهر تهران از برگزاری ششمین نمایشگاه فصلی گل و گیاه در 28 مهر ماه امسال خبر داد.
علی‌محمد مختاری مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهر تهران در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، با اشاره به برگزاری ششمین نمایشگاه فصل گل و گیاه تهران و جشنواره گل‌های پاییزی گفت: این جشنواره از 28 مهر ماه تا 2 آبان ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های گل و گیاه بوستان گفتگو از 10 صبح تا 21 با حضور تولیدکنندگان داخلی گل‌های شاخه پریده، گیاهان آپارتمانی و فضای باز برگزار خواهد شد.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهر تهران در ادامه افزود: 2 آبان ماه این نمایشگاه به فروش گیاهان موجود در غرفه‌ها می‌پردازد و شهروندان می‌توانند برای خرید گل‌ها و گیاهان به بوستان گفتگو مراجعه کنند.

وی خاطرنشان کرد: سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهر تهران برای رفع نیازهای شهروندان از هیچ گونه تلاشی فروگذاری نخواهد کرد و تمامی تلاش خود را برای جلب رضایت شهروندی انجام خواهد داد.

  

نظرات و پرسشهای کاربران

پایگاه اینترنتی نارگیل به عنوان یکی از اولین سایت های تخصصی و جامع ترین دایره المعارف گل و گیاه و باغبانی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و از سال ۱۳۹۱ امکان خرید اینترتی محصولات مرتبط با این حوزه مانند انواع گل و گیاه و بذر، خاک و کود های کشاورزی، سموم دفع آفات و ابزار باغبانی را برای علاقه مندان گل و گیاه فراهم نموده است.
© 2024 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نارگیل است. استفاده از مطالب در رسانه های آموزشی با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلا مانع است.