فروشگاه اینترنتی گل و گیاه نارگیل            
امروز چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۵         
  

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند ، محمدقادر قادری شامگاه یکشنبه در آیین گشایش نمایشگاه بزرگ دستاوردهای فناوری خراسان جنوبی، اظهار کرد: مأموریت پارک علم و فناوری، مأموریتی کوچک نیست و برای انجام آن نیاز به همکاری تعامل با دستگاه‌های مختلف است.

وی افزود: جهاددانشگاهی عزم خود را جزم کرده تا نهادهای مختلف از جمله پارک علم و فناوری را همراهی کند.

سرپرست جهاددانشگاهی خراسان جنوبی گفت: رسالتی که برای جهاد دانشگاهی تبیین شده، یک نهاد واسطه‌ای بین دانشگاه، صنعت و جامعه است و ارتباط با پارک علم و فناوری می‌تواند زمینه‌ساز پیشرفت‌های علمی باشد.

قادری گیاهان دارویی را از شاخه‌های مهم اقتصاد دانش‌بنیان دانست و افزود: در ایران تنوع زیادی در گیاهان دارویی وجود دارد و گیاهان دارویی به عنوان ثروت خدادادی به حساب می‌آیند.

وی اظهار کرد: ایران از پیشینه زیادی در زمینه طب سنتی برخوردار است و این مزیت ورود ایران را در عرصه گیاهان دارویی در عرصه‌های جهانی مطرح می‌کند.

سرپرست جهاددانشگاهی خراسان جنوبی با اشاره به پژوهشکده گیاهان دارویی، افزود: جهاددانشگاهی پژوهشکده بزرگی در حوزه تحقیق بر روی گیاهان دارویی دارد.

قادری افزود: اشتغال‌زایی مبتنی بر اقتصاد دانش‌بنیان، از جمله گیاهان دارویی و داشتن سهم قابل توجه در مدیریت علمی گیاهان دارویی در حال حاضر یک ضرورت محسوب می‌شود.

وی با اشاره به پارک علم و فناوری، گفت: مأموریت این نهاد مأموریتی بزرگ است چراکه در مسیر اقتدار ملی، ثروت و اقتصاد مبتنی بر دانش است.

سرپرست جهاددانشگاهی خراسان جنوبی گفت: انسان بزرگترین سرمایه مرتبط با علم و فناوری است که از آن به عنوان اقتصاد دانش‌بنیان یاد می‌شود.

  

نظرات و پرسشهای کاربران

پایگاه اینترنتی نارگیل به عنوان یکی از اولین سایت های تخصصی و جامع ترین دایره المعارف گل و گیاه و باغبانی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و از سال ۱۳۹۱ امکان خرید اینترتی محصولات مرتبط با این حوزه مانند انواع گل و گیاه و بذر، خاک و کود های کشاورزی، سموم دفع آفات و ابزار باغبانی را برای علاقه مندان گل و گیاه فراهم نموده است.
© 2024 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نارگیل است. استفاده از مطالب در رسانه های آموزشی با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلا مانع است.