فروشگاه اینترنتی گل و گیاه نارگیل            
امروز پنجشنبه ۱۴۰۳/۲/۶         
  

شاپور رستمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: با توجه به گستردگی و وسعت مسائل و مشکلات حوزه شهری، اهداف کلی شهرداری‌ها در ابتدای سال تعیین شده است.

وی تغییر چهره شهر‌ها را هدف امسال شهرداری‌ها اعلام کرد و افزود: در سال گذشته نیز تغییر چهره محورهای ورودی شهر‌ها در دستور کار بود.

رستمی با اشاره به لزوم توسعه فضای سبزی شهری در استان، گفت: توسعه فضای سبز علاوه بر تلطیف دما و کاهش گرد و غبار تغییر چهره شهر‌ها را نیز در بر دارد؛ به همین دلیل افزایش یک متر مربع به فضای سبز شهری برای امسال هدف‌گذاری شده است.

وی ادامه داد: سال گذشته 0.6 مترمربع به فضای سبز شهری اضافه شد و سرانه فضای سبز به 12 متر مربع برای هر شهروند رسید.

این مقام مسئول اظهار کرد: قطعا رسیدن به هدفی که برای توسعه فضای سبز ترسیم شده دشوار است، اما با توجه به ضرورت توسعه فضای سبز شهری این برنامه تعیین شده است.

وی توجه به سیما و منظر شهری را نیز در راستای تغییر چهره شهر‌ها از اولویت‌های کاری شهرداری‌ها در سال جاری عنوان کرد و گفت: نظارت بیشتری بر ساخت و ساز‌ها به ویژه الزام به اتمام کار در مهلت مقرر و فعال شدن کمیسیون ماده 100 برای جلوگیری از ساخت و ساز غیرمجاز یا مغایر با دستورالعمل سیما و منظر شهری از جمله اقداماتی است که امسال به صورت جدی از سوی شهرداری‌ها پیگیری می‌شود.

رستمی با تاکید بر اینکه سازمان‌ها و ادارات نیز موظف هستند با همکاری شهرداری‌ها نسبت به تعیین تکلیف زمین‌های خالی در محدوده شهر اقدام کنند، اظهار کرد: زیباسازی فضاهای عمومی شهری، توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی و مدیریت پسماند نیز از جمله اولویت‌های شهرداری‌ها در سال جاری خواهد بود.

  

نظرات و پرسشهای کاربران

پایگاه اینترنتی نارگیل به عنوان یکی از اولین سایت های تخصصی و جامع ترین دایره المعارف گل و گیاه و باغبانی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و از سال ۱۳۹۱ امکان خرید اینترتی محصولات مرتبط با این حوزه مانند انواع گل و گیاه و بذر، خاک و کود های کشاورزی، سموم دفع آفات و ابزار باغبانی را برای علاقه مندان گل و گیاه فراهم نموده است.
© 2024 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نارگیل است. استفاده از مطالب در رسانه های آموزشی با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلا مانع است.