فروشگاه اینترنتی گل و گیاه نارگیل            
امروز شنبه ۱۴۰۳/۲/۱         
  

سلامانه :نتایج پژوهشی که روی موش‌ها انجام گرفت نشان می‌دهد قارچ‌های سفید، عملکرد دستگاه ایمنی بدن را تحریک می‌کنند. 
به گزارش پایگاه خبری سلامانه، این نوع قارچ‌ها تولید پروتئین‌های ضد ویروس و دیگر پروتئین‌هایی که از سلول‌های بدن آزاد می‌شوند را افزایش داده و به این ترتیب از بافت‌های بدن محافظت می‌کند.
مراقبت از مثانه‌ 
بررسی هفت پژوهش دانشمندان نشان داده است هر اندازه که میزان سلنیوم بدن بالا باشد خطر رشد سرطان مثانه به ویژه در زنان کمتر می‌شود. صد گرم قارچ سفید 17 درصد نیازهای روزانه‌ بدن را تأمین می‌کند.
مقابله با بیماری‌ها 
سبزیجات رنگی نیز حاوی میزان زیادی آنتی اکسیدان‌ها هستند که با رادیکال‌های آزاد مقابله می‌کنند. اما بر اساس نتایج پژوهشی که در دانشگاه ژنو انجام شده است، قارچ‌ها به اندازه فلفل‌ قرمز، قابلیت و توانایی جذب رادیکال‌های اکسیژنه را دارند.
  

نظرات و پرسشهای کاربران

پایگاه اینترنتی نارگیل به عنوان یکی از اولین سایت های تخصصی و جامع ترین دایره المعارف گل و گیاه و باغبانی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و از سال ۱۳۹۱ امکان خرید اینترتی محصولات مرتبط با این حوزه مانند انواع گل و گیاه و بذر، خاک و کود های کشاورزی، سموم دفع آفات و ابزار باغبانی را برای علاقه مندان گل و گیاه فراهم نموده است.
© 2024 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نارگیل است. استفاده از مطالب در رسانه های آموزشی با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلا مانع است.