فروشگاه اینترنتی گل و گیاه نارگیل            
امروز پنجشنبه ۱۴۰۳/۲/۶         
  

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بندرعباس گفت: امسال، 1310 نفر از نخلداران شهرستان بندرعباس موفق به بیمه کردن نخیلات خود شدند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه‌ی خلیج‌فارس، «منصور شفیعی» اظهار کرد: تاکنون بالغ بر 1078 هکتار از باغ‌های خرمای بارور شهرستان زیرپوشش بیمه قرار گرفت.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بندرعباس افزود: این میزان نسبت به پارسال که سطحی معادل 1006 هکتار بوده هفت درصد افزایش را نشان می‌دهد.

این مسئول تصریح کرد: از علل این افزایش می‌توان فعالیت‌های آموزشی و ترویجی هم‌چنین استفاده از کارگزاران مجرب بخش خصوصی و نیز عملکرد خوب صندوق بیمه‌ی محصولات کشاورزی در اجرای تعهدات خود و علاوه بر موارد فوق الکترونیکی شدن فرآیند بیمه کردن را برشمرد.

شفیعی خاطرنشان کرد: 1500 هکتار از باغ‌های شهرستان به کشت نخیلات اختصاص دارد که 3000 هکتار آن بارور و سالیانه بیش از 12 هزار تن خرما در شهرستان تولید می‌شود.

  

نظرات و پرسشهای کاربران

پایگاه اینترنتی نارگیل به عنوان یکی از اولین سایت های تخصصی و جامع ترین دایره المعارف گل و گیاه و باغبانی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و از سال ۱۳۹۱ امکان خرید اینترتی محصولات مرتبط با این حوزه مانند انواع گل و گیاه و بذر، خاک و کود های کشاورزی، سموم دفع آفات و ابزار باغبانی را برای علاقه مندان گل و گیاه فراهم نموده است.
© 2024 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نارگیل است. استفاده از مطالب در رسانه های آموزشی با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلا مانع است.