فروشگاه اینترنتی گل و گیاه نارگیل            
امروز جمعه ۱۴۰۳/۲/۷         
  


یکی از شرکت‌های دانش بنیان داروی کاهش وزن گیاهی را عرضه کرده است که بدون کاهش میزان آب بدن اقدام به رفع چربی‌های اضافه از بدن خواهد کرد.

به گزارش خرنگار علمی «خبرگزاری دانشجو» تحقیقات پزشکی و بررسی‌های آماری بر روی افرادی که از داروهی کاهش وزن موجود در بازار را مصرف می‌کنند نشان می‌دهد که این داروها بر روی کاهش وزن بی اثر هستند و یا اثرات آنها بسیار کوتاه مدت است و پس از قطع دارو، ‌وزن شخص به حالت اولیه باز می‌گردد.
 
علاوه بر آن عوارض جانبی استفاده از داروهای شیمیایی برای کاهش وزن بسیار شدید است به گونه‌ای که به درمان چاقی بیماری دیگری را در فرد مصرف کننده ایجاد خواهد کرد.
 
از این رو شرکت دانش بنیان «برگ سبز» موفق به ارائه داروهایی برای کاهش وزن با استفاده از گیاهان دارویی شد.
 
داروهای گیاهی به دلیل بی ضرر بودن برای بدن از دوام بیشتری برخوردار بوده ضمن آنکه به سلول‌های سالم آسیب نخواهد رساند و مدت درمان آن نیز به مراتب بیشتر از داروهایی است که از مواد شیمیایی استفاده شده است.
 
در داروی گیاهی تولید شده برای کاهش وزن از گیاهان دارویی چون سبوس جو،‌کربو هیدرات، ‌سدیم و منیزیم استفاده شده است. این دارو عوارض داروهای شیمیایی چون کاهش دید، ایجاد چین و چرک بر روی پوست،‌ضعف اعصاب و پوکی استخوان را به دنبال نخواهدداشت.
 
عملکرد این دارو به این صورت است که پس از ورود به روده، بدون کاهش میزان آب بدن،‌چربی‌ها از طریق روده دفع می‌کند.
  

نظرات و پرسشهای کاربران

پایگاه اینترنتی نارگیل به عنوان یکی از اولین سایت های تخصصی و جامع ترین دایره المعارف گل و گیاه و باغبانی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و از سال ۱۳۹۱ امکان خرید اینترتی محصولات مرتبط با این حوزه مانند انواع گل و گیاه و بذر، خاک و کود های کشاورزی، سموم دفع آفات و ابزار باغبانی را برای علاقه مندان گل و گیاه فراهم نموده است.
© 2024 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نارگیل است. استفاده از مطالب در رسانه های آموزشی با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلا مانع است.