فروشگاه اینترنتی گل و گیاه نارگیل            
امروز چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۵         
  

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی غرب ایران از برپایی نمایشگاه سراسری گل و گیاه در اراک خبر داد.

علی‌جعفر محصولی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: نمایشگاه گل و گیاه از 11 تا 26 اردیبهشت ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی غرب کشور(اراک) برپا می‌شود.

وی تصریح کرد: در این نمایشگاه آخرین تولیدات بخش گل و گیاه، فضای سبز، تجهیزات گلخانه‌ای، محصولات سنتی و صنعتی، ادوات(باغ، باغچه، گل، گلدان، خاک و...) به نمایش گذاشته خواهد شد که شرکت‌های فعال در بخش گل و گیاه از سراسر کشور در این نمایشگاه شرکت خواهند کرد.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی غرب ایران همچنین از برپایی دومین نمایشگاه عروس ایرانی خبر داد و بیان داشت: این نمایشگاه از 25 تا 29 اردیبهشت ماه در اراک گشایش خواهد یافت.

محصولی فرهنگ‌سازی به منظور فراهم‌سازی ازدواج آسان و کم هزینه و مشاوره ازدواج را از مهم‌ترین اهداف این نمایشگاه عنوان کرد و ادامه داد: نخستین نمایشگاه عروس ایرانی در سال 89 برپا شد که با استقبال بسیار خوب بازدیدکنندگان و شرکت‌های فعال در این زمینه همراه بود.

وی معرفی تولیدکنندگان و عرضه‌کنندگان لوازم،  تجهیزات و مقدمات عروسی را از دیگر اهداف برپایی این نمایشگاه عنوان کرد و اظهار داشت:  این نمایشگاه با حضور شرکت‌های تولید کننده در زمینه پوشاک، لوازم بهداشتی، لوازم و دکوراسیون منزل و آشپزخانه، خدمات مجالس و صنوف مرتبط برگزار می‌شود.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی غرب ایران اظهار امیدواری کرد با  برگزاری این نمایشگاه علاوه بر معرفی فرهنگ ازدواج و آداب و رسوم اصیل ایرانی، راه‌های ازدواج سهل و آسان تبیین و معرفی شود.

محصولی وجود کمیته فرهنگی با محوریت مشاوره، ارایه راهکارهای ازدواج آسان، شناسایی افراد آماده ازدواج و هدایت آنها برای ازدواج آسان، معرفی واحدهای مرتبط با خیرین و دست اندرکاران امور خیریه، پشتیبانی از مددجویان و ارایه الگو به بازدیدکنندگان را از ویژگی‌های این نمایشگاه عنوان کرد.

  

نظرات و پرسشهای کاربران

پایگاه اینترنتی نارگیل به عنوان یکی از اولین سایت های تخصصی و جامع ترین دایره المعارف گل و گیاه و باغبانی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و از سال ۱۳۹۱ امکان خرید اینترتی محصولات مرتبط با این حوزه مانند انواع گل و گیاه و بذر، خاک و کود های کشاورزی، سموم دفع آفات و ابزار باغبانی را برای علاقه مندان گل و گیاه فراهم نموده است.
© 2024 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نارگیل است. استفاده از مطالب در رسانه های آموزشی با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلا مانع است.