فروشگاه اینترنتی گل و گیاه نارگیل            
امروز جمعه ۱۴۰۳/۲/۷         
  

 مهرشاد مدی در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد  ؛ با بیان این که خراسان رضوی یکی از بزرگ ترین تولید کنندگان گل و گیاه کشور به شمار می رود، افزود : عملیات ساخت نمایشگاه دایمی گل و گیاه در فضایی به مساحت شش هکتار از سال 90 آغاز شده است.
وی با توضیح این که عملیات ساخت فاز یک این نمایشگاه که دارای بیش از یکصد و 30 واحد گلخانه ای است ، هم اکنون از پیشرفت 80 درصدی برخوردار می باشد گفت : هر واحد گلخانه ای این نمایشگاه بین یکصد تا یکصد و 30 متر مربع مساحت دارد و 35 درصد از کل فضای این مجموعه را سازه های گلخانه ای تشکیل می دهد و بقیه شامل فضای سبز و محوطه رفاهی و تفریحی برای بازدیدکنندگان می باشد.
مدیرعامل خوشه صنعتی گل و گیاه خراسان رضوی هزینه ساخت این نمایشگاه را که با همت بخش خصوصی و انجمن صنفی گل و گیاه خراسان رضوی در حال ساخت است ، افزون بر یکصد و 60 میلیارد ریال برآورد کرد و افزود : تاکنون برای ساخت این مجموعه یکصد و 20 میلیارد ریال هزینه شده است.
مدی همچنین از ساخت نخستین باغ موزه گل مشهد واقع در این نمایشگاه خبر داد و گفت : مجوز این موزه را سازمان میراث فرهنگی و گردشگری خراسان رضوی صادر کرده است و این باغ موزه در فضایی به مساحت 300 متر مربع پیش بینی شده که تمامی آثار مربوط به گل و گیاه در آن برای دید عموم به نمایش گذاشته می شود.

  

نظرات و پرسشهای کاربران

پایگاه اینترنتی نارگیل به عنوان یکی از اولین سایت های تخصصی و جامع ترین دایره المعارف گل و گیاه و باغبانی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و از سال ۱۳۹۱ امکان خرید اینترتی محصولات مرتبط با این حوزه مانند انواع گل و گیاه و بذر، خاک و کود های کشاورزی، سموم دفع آفات و ابزار باغبانی را برای علاقه مندان گل و گیاه فراهم نموده است.
© 2024 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نارگیل است. استفاده از مطالب در رسانه های آموزشی با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلا مانع است.