فروشگاه اینترنتی گل و گیاه نارگیل            
امروز پنجشنبه ۱۴۰۳/۲/۶         
  

تراز: با توجه به افزایش زیاد قیمت گل در بازار به مردم توصیه می کنم در خرید این محصول تجدید نظر کنند زیرا با کاهش تقاضا برای خرید حتما قیمت ها شکسته خواهد شد.

به گزارشتراز به نقل از بازار خبر، سید جلال عجایبی رئیس اتحادیه فروشندگان گل و گیاه ازحضور دلالان و واسطه‌گرها در بازار گل و گیاه گله کرد و گفت: قیمت گل خارج از استاندارد تولید و فروش است و زمانی که گل فروشان مجبور به تهیه گل با قیمت‌های بالا هستند قیمت نهایی برای مصرف‌کننده افزایش خواهد یافت .

وی ادامه داد: با توجه به اینکه قیمت گل بسیار افزایش داشته اما تمامی گل ها در بازار موجود است اما به مردم توصیه می کنم نخرند تا ارزان شود. به همین دلیل واسطه ها باید حذف و بازار اصلی گل و گیاه که ساخته شده و نیمه کاره است باید هرچه سریع‌تر تمام شود که با آغاز به کار کردن این بازاردست واسطه ها کوتاه شود تا تولید کننده بتواند محصول خود را در اختیار فروشنده قرار دهد.

عجایبی ضمن اشاره به ولادت حضرت فاطمه (س) و روز مادر پر طرفدارترین گل‌ها را نام برد و تصریح کرد: رز، مریم و لیلیوم جز آندسته از گلهایی هستند که در این ایام بیشترین خریدار را دارند اما به دلیل مشکلات موجود در بازار با افزایش چشم‌گیری خرید و فروش می شوند.

وی افزود: قیمت گل در مغازه‌ها از شاخه‌ای ۶ هزار تومان به بالاست به عبارت دیگر با احتساب هزینه بسته‌بندی و تزئین یک دسته گل ساده حداقل ۲۰ هزار تومان باید هزینه کرد البته اگر مصرف‌کننده‌ها در اعتراض به این افزایش قیمت به دلیل حضور واسطه گر ها  کمتر از همیشه به استقبال خرید گل در این ایام بروند حتمأ قیمت ها پایین خواهد آمد.

  

نظرات و پرسشهای کاربران

پایگاه اینترنتی نارگیل به عنوان یکی از اولین سایت های تخصصی و جامع ترین دایره المعارف گل و گیاه و باغبانی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و از سال ۱۳۹۱ امکان خرید اینترتی محصولات مرتبط با این حوزه مانند انواع گل و گیاه و بذر، خاک و کود های کشاورزی، سموم دفع آفات و ابزار باغبانی را برای علاقه مندان گل و گیاه فراهم نموده است.
© 2024 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نارگیل است. استفاده از مطالب در رسانه های آموزشی با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلا مانع است.