فروشگاه اینترنتی گل و گیاه نارگیل            
امروز پنجشنبه ۱۴۰۳/۲/۶         
  


قزوین- خبرگزاری مهر: معاون فرهنگی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین گفت: به منظور ایجاد روحیه شور و نشاط در میان شهروندان و خانواده ها اولین جشنواره هفت سین و سفره های نوروزی 27 و 28 اسفند ماه در قزوین برپا می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، صادق آریان در این باره گفت: در این جشنواره که همه شهروندان در مقاطع مختلف سنی می توانند در آن شرکت کنند سنتهای پسندیده قدیمی و ایرانی احیاء و نشاط و شادابی شهروندان فراهم می شود.

وی یا بیان اینکه مکانهای مختلفی برای ثبت نام از متقاضیان شرکت در این جشنواره در نظر گرفته شده است افزود: معاون هنری سازمان فرهنگی واقع در ضلع شمالی بوستان هشت بهشت، فرهنگسرای بانو حضرت زهرا (س)، طبقه اول، خانه فرهنگ و کتابخانه محمدیه در خیابان سپه، کوچه محمدیه، خانه فرهنگ و کتابخانه شهید نواب صفوی واقع در خیابان نواب، بالاتر از چهارراه راهنمایی رانندگی آماده ثبت نام علاقه مندان هستند.

آریان ادامه داد: خانه فرهنگ پردیس واقع در خیابان نوروزیان، کوچه حکمت 62 و کتابخانه اندیشه واقع در انتهای خیابان نوروزیان، روبروی مجتمع چهارصد دستگاه را نیز باید به مراکز ثبت نام افزود.

به گفته آریان شیرینی سنتی شهدینه و شرکت آریانا با سازمان فرهنگی ورزشی در برگزاری این جشنواره مشارکت دارند.

این مسئول یادآور شد: علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام می توانند با شماره های 3678190، 2564971، 3351003، 3661672 و 3678989 تماس بگیرند.

  

نظرات و پرسشهای کاربران

پایگاه اینترنتی نارگیل به عنوان یکی از اولین سایت های تخصصی و جامع ترین دایره المعارف گل و گیاه و باغبانی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و از سال ۱۳۹۱ امکان خرید اینترتی محصولات مرتبط با این حوزه مانند انواع گل و گیاه و بذر، خاک و کود های کشاورزی، سموم دفع آفات و ابزار باغبانی را برای علاقه مندان گل و گیاه فراهم نموده است.
© 2024 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نارگیل است. استفاده از مطالب در رسانه های آموزشی با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلا مانع است.