فروشگاه اینترنتی گل و گیاه نارگیل            
امروز چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۵         
  

عضو هیئت مدیره گل و گیاه مازندران گفت: مازندران دارای 230 هکتار گلخانه پوشش‌دار و 500 هکتار گلخانه فضای باز است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری عباسپور با ابراز نگرانی از تغییر کاربری اراضی کشاورزی در شمال کشور گفت : اگر حمایت دولت باشد و شرایط مناسبی فراهم شود که نشا و بذر مورد نیاز تولیدکنندگان گل و گیاه به راحتی وارد کشور شود و اقدامات اساسی برای صادرات تولیدات صورت گیرد نه تنها سه برابر افزایش می‌یابد بلکه این امکان وجود دارد کسی اقدام به تغییر کاربری زمین کشاورزی خود نکند.

وی تصریح کرد: اگر بخشی از منابع موجود به توسعه گلخانه‌ها و بخشی در اختیار علاقه‌مندان واقعی این حرفه قرار گیرد تغییر کاربری اراضی مفهومی ندارد.

عضو هیئت مدیره گل و گیاه مازندران گفت:با از بین رفتن باغات آسیب دیده منطقه شمال کشور می‌توان این باغات زیر کشت کیوی،برنج و دیگر محصولات برود.

عباسپور افزود: میزان تولید مازندران 7 میلیون پیاز و پیازچه، 14 میلیون گلدان و 28 میلیون نشا گل، 25 میلیون اصله درخت و درختچه و 163 میلیون گل شاخه بریده است.


  

نظرات و پرسشهای کاربران

پایگاه اینترنتی نارگیل به عنوان یکی از اولین سایت های تخصصی و جامع ترین دایره المعارف گل و گیاه و باغبانی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و از سال ۱۳۹۱ امکان خرید اینترتی محصولات مرتبط با این حوزه مانند انواع گل و گیاه و بذر، خاک و کود های کشاورزی، سموم دفع آفات و ابزار باغبانی را برای علاقه مندان گل و گیاه فراهم نموده است.
© 2024 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نارگیل است. استفاده از مطالب در رسانه های آموزشی با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلا مانع است.