فروشگاه اینترنتی گل و گیاه نارگیل            
امروز پنجشنبه ۱۴۰۳/۱/۳۰         
  

مدیر کلینیک آموزش گل و گیاه شهرداری منطقه 2 گفت: هر روز کاشت نهال را تا 21 اسفند ماه در منطقه داریم همچنین امروز در سرای محله آسمانها آموزش سبزه آرایی را برای شهروندان برگزار خواهیم کرد. ندا اکبروند در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: همچنین امروز ساعت 11:30 کاشت نهال و کاشت بذر را در مدرسه فرهنگ سعادت آموزش می‌دهیم.
 
وی افزود: روز دوشنبه 42 نفر از شهروندان را به بازار گل شهید محلاتی خواهیم برد و روز سه شنبه در منطقه کاشت نهال را آموزش خواهیم داد.
 
مدیر کلینیک آموزش گل و گیاه شهرداری منطقه 2 در ادامه اظهار داشت: آموزش سبزه آرایی را در روز چهارشنبه در سرای محله بوعلی نیز برگزار می‌کنیم و آموزش سبزه آرایی را برای 20 نفر در سرای محله دریا و آموزش نگهداری گیاهان آپارتمانی را برای 20 نفر در سرای محله مدیریت صورت گرفت.
  

نظرات و پرسشهای کاربران

پایگاه اینترنتی نارگیل به عنوان یکی از اولین سایت های تخصصی و جامع ترین دایره المعارف گل و گیاه و باغبانی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و از سال ۱۳۹۱ امکان خرید اینترتی محصولات مرتبط با این حوزه مانند انواع گل و گیاه و بذر، خاک و کود های کشاورزی، سموم دفع آفات و ابزار باغبانی را برای علاقه مندان گل و گیاه فراهم نموده است.
© 2024 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نارگیل است. استفاده از مطالب در رسانه های آموزشی با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلا مانع است.