فروشگاه اینترنتی گل و گیاه نارگیل            
امروز پنجشنبه ۱۴۰۳/۲/۶         
  


مدير جهاد کشاورزي شهرستان فريدونکنار از برگزاري يک دوره کلاس آموزشي- مهارتي پرورش گل و گياهان زينتي ويژه ي بهره برداران و زنان روستايي در اين شهرستان خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج و به نقل از روابط عمومي سازمان جهاد کشاورزي مازندران، مدير جهادکشاورزي شهرستان فريدونکنار گفت: در راستاي ارتقاء سطح آگاهي بهره برداران بخش کشاورزي، يکدوره آموزش مهارتي پرورش گل و گياهان زينتي ويژه بهره‌برداران و زنان روستايي به مدت چهار روز در محل مديريت جهاد کشاورزي شهرستان فريدونکنار برگزار شد.
وي با بيان اينکه اين دوره ي آموزش مهارتي از سوي اداره ي آموزش و ترويج اين مديريت و با همکاري مجتمع آموزشي جهاد کشاورزي مازندران در اين شهرستان برگزار شد، تصريح کرد: در اين دوره ي آموزشي فراگيران با اصول کشت و پرورش گل و گياهان زينتي غالب اين منطقه، مديريت گلخانه و... آشنا شده و در پايان نيز گواهينامه ي مهارتي به فراگيران ارائه شد.
 
  

نظرات و پرسشهای کاربران

پایگاه اینترنتی نارگیل به عنوان یکی از اولین سایت های تخصصی و جامع ترین دایره المعارف گل و گیاه و باغبانی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و از سال ۱۳۹۱ امکان خرید اینترتی محصولات مرتبط با این حوزه مانند انواع گل و گیاه و بذر، خاک و کود های کشاورزی، سموم دفع آفات و ابزار باغبانی را برای علاقه مندان گل و گیاه فراهم نموده است.
© 2024 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نارگیل است. استفاده از مطالب در رسانه های آموزشی با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلا مانع است.