فروشگاه اینترنتی گل و گیاه نارگیل            
امروز شنبه ۱۴۰۳/۲/۱         
  

پانزدهمین جشنواره گل و گیاه، ماهیان زینتی و مشاغل خانگی با هدف توسعه فرهنگ مصرف گل و گیاه، گیاهان دارویی از اول اسفند ماه در اصفهان برگزار می شود.

ایلنا: مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان گفت: پانزدهمین جشنواره گل و گیاه، ماهیان زینتی و مشاغل خانگی با هدف توسعه فرهنگ مصرف گل و گیاه، گیاهان دارویی و ارتقاء سطح نشاط و شادابی در بین شهروندان و همچنین معرفی تولید کنندگان داخلی در راستای حمایت از تولید ملی از اول اسفندماه در محل بازار مرکزی گل و گیاه اصفهان واقع در خیابان همدانیان آغاز و ۲۹ اسفندماه خاتمه می‌یابد.
به گزارش خبرگزاری ایلنا از اصفهان؛ سید رضا حکیم فعال اظهار داشت: این جشنواره با حضور ۵۰ نفر تولیدکنندگان مشاغل خانگی و ۱۳ تولید کننده بر‌تر استان و کشور محصولات خود را در این جشنواره عرضه می‌کنند.

وی ادامه داد: محصولاتی همچون مینیاتور، تذهیب، گل‌های مصنوعی، انواع چرم، تابلوهای نقاشی، انواع سفره‌های هفت سین، گل‌های شاخه بریده، گل‌های گلدانی، گل‌های آپارتمانی، انواع کاکتوس، درخت و درختچه‌های مثمر و غیر مثمر، انواع ابزار باغبانی در این بازار عرضه می‌شود.
گفتنی است: پانزدهمین جشنواره گل و گیاه، ماهیان زینتی و مشاغل خانگی از اول اسفندماه همه روزه حتی روزهای تعطیل از ساعت ۸صبح الی ۱۳و ۱۵ الی ۲۱ شب دایر است.

  

نظرات و پرسشهای کاربران

پایگاه اینترنتی نارگیل به عنوان یکی از اولین سایت های تخصصی و جامع ترین دایره المعارف گل و گیاه و باغبانی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و از سال ۱۳۹۱ امکان خرید اینترتی محصولات مرتبط با این حوزه مانند انواع گل و گیاه و بذر، خاک و کود های کشاورزی، سموم دفع آفات و ابزار باغبانی را برای علاقه مندان گل و گیاه فراهم نموده است.
© 2024 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نارگیل است. استفاده از مطالب در رسانه های آموزشی با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلا مانع است.