فروشگاه اینترنتی گل و گیاه نارگیل            
امروز جمعه ۱۴۰۳/۱/۳۱         
  

اگر در این روزهای سرد "آبریزش بینی" کلافه‌تان کرده است این مطلب را حتما بخوانید.
باشگاه خبرنگاران: اکثر کسانی که مزاج سرد و تر دارند با شروع فصل سرما با آبریزش بینی و چشم، زکام و حتی درد سینوس ها مواجه می‌شوند و عوارضی که تا آخر فصل پاییز و زمستان زندگی را برای آنها سخت و دشوار می‌کند.

بررسی ها نشان می‌دهند، درمانگران طب سنتی برای این گروه راه چاره‌ای ساده و موثر یافته‌اند و آن استفاده از بخور با گیاهان خاص است.

 "اسطوخودوس"، "مرزنجوش"، پونه و نعناع از گیاهانی هستند که استشاق آنها در فضای خانه باعث می‌شود راه مجاری تنفسی باز شود و "سینوزیت" و آبریزش بینی کاهش یابد.

گفتنی است، اگرمی‌خواهید از شر آبریزش بینی خلاص شوید روزی دو الی چهار مرتبه این بخورها را تهیه کنید و بینی‌تان را با آنها شستشو دهید.
  

نظرات و پرسشهای کاربران

پایگاه اینترنتی نارگیل به عنوان یکی از اولین سایت های تخصصی و جامع ترین دایره المعارف گل و گیاه و باغبانی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و از سال ۱۳۹۱ امکان خرید اینترتی محصولات مرتبط با این حوزه مانند انواع گل و گیاه و بذر، خاک و کود های کشاورزی، سموم دفع آفات و ابزار باغبانی را برای علاقه مندان گل و گیاه فراهم نموده است.
© 2024 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نارگیل است. استفاده از مطالب در رسانه های آموزشی با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلا مانع است.