فروشگاه اینترنتی گل و گیاه نارگیل            
امروز جمعه ۱۴۰۳/۱/۳۱         
  

رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان قزوین از احداث باغ و کشت گیاهان دارویی در آینده‌ای نزدیک در این استان خبر داد.

«حمیدرضا تبسمی» در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: با همکاری و هماهنگی سازمان جهاد کشاورزی استان قرار است 60 هکتار از محل اراضی ملی در منطقه حصار خروان به منظور احداث باغ و کشت گیاهان دارویی اختصاص یابد.

رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان قزوین تصریح کرد: این زمین در قالب شرکت های تعاونی و یا سهامی زراعی به عنوان باغ و کشت گیاهان دارویی استفاده می شود که در آینده در نظر است به اعضای نظام واگذار شود.

وی با اشاره به اهداف و مزایای احداث باغ و کشت گیاهان دارویی گفت: این باغ در راستای توسعه و ترویج آموزش، سلامت اجتماعی و تحقیق و پژوهش و بازدید عموم مردم ایجاد می شود.

به گفته ی تبسمی، این باغ می تواند با استقبال و بازدید دانشجویان و پژوهشگران در عرصه ی گیاهان دارویی روبرو شود.

  

نظرات و پرسشهای کاربران

پایگاه اینترنتی نارگیل به عنوان یکی از اولین سایت های تخصصی و جامع ترین دایره المعارف گل و گیاه و باغبانی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و از سال ۱۳۹۱ امکان خرید اینترتی محصولات مرتبط با این حوزه مانند انواع گل و گیاه و بذر، خاک و کود های کشاورزی، سموم دفع آفات و ابزار باغبانی را برای علاقه مندان گل و گیاه فراهم نموده است.
© 2024 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نارگیل است. استفاده از مطالب در رسانه های آموزشی با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلا مانع است.