فروشگاه اینترنتی گل و گیاه نارگیل            
امروز جمعه ۱۴۰۳/۱/۳۱         
  

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان گفت: توسعه فضای سبز به ویژه در مناطق حاشیه‌ای و کم‌برخوردار شهر است و بزرگراه‌های شهر از نظر فضای سبز مشکلی ندارند.

داریوش فتحی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان در ارتباط با توسعه فضای سبز اظهار داشت: برنامه شهرداری، توسعه فضای سبز به ویژه در مناطق حاشیه‌ای و کم‌برخوردار شهر است.

وی در مورد تأمین آب فضای سبز شهر تصریح کرد: آب فضای سبز شهر از چاه تأمین می‌شود و در حال حاضر از پساب تصفیه‌خانه‌ها که آبی پایدار است استفاده می‌شود.

مدیر عامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان در ادامه افزود: استفاده از پساب تصفیه‌خانه‌ها در کلان‌شهرهای کل دنیا مورد استفاده قرار می‌گیرد.

وی در ارتباط با سایر اقدامات در زمینه آبیاری فضای سبز  شهر گفت: در حال حاضر اقدامات جدیدی غیر از استفاده از پساب تصفیه‌خانه‌ها برای آبیاری فضای سبز در حال انجام است.

فتحی در مورد آبیاری قطره‌ای بیان داشت: در روفوژ خیابان‌ها و پارک‌های جنگلی از سیستم آبیاری قطره‌ای استفاده می‌شود.

وی در ارتباط با آبیاری قطره‌ای در اتوبان‌ها افزود: امسال سیستم آبیاری قطره‌ای در اتوبان خرازی اجرا می‌شود و تجهیزات مورد نیاز در حال نصب است.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان در پایان در مورد فضای سبز بزرگراه‌های شهر اظهار داشت: در بیشتر بزرگراه‌های شهر فضای سبز احداث شده و از نظر فضای سبز مشکلی ندارند.

  

نظرات و پرسشهای کاربران

پایگاه اینترنتی نارگیل به عنوان یکی از اولین سایت های تخصصی و جامع ترین دایره المعارف گل و گیاه و باغبانی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و از سال ۱۳۹۱ امکان خرید اینترتی محصولات مرتبط با این حوزه مانند انواع گل و گیاه و بذر، خاک و کود های کشاورزی، سموم دفع آفات و ابزار باغبانی را برای علاقه مندان گل و گیاه فراهم نموده است.
© 2024 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نارگیل است. استفاده از مطالب در رسانه های آموزشی با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلا مانع است.