فروشگاه اینترنتی گل و گیاه نارگیل            
امروز چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۵         
  

مدیرکل صدا و سیمای استان البرز از ساخت مستند دومین نمایشگاه گل و گیاه کرج در سیمای البرز خبر داد و گفت: پخش این مستند از 17 شهریورماه در شبکه استانی البرز آغاز می شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، حسین مازندرانی اظهار داشت: با توجه به اینکه برای دومین سال متوالی است که نمایشگاه گل و گیاه در کرج برگزار می‌شود، به خوبی می‌توان افزایش کیفیت آن را حس کرد.

وی افزود: با توجه به زیبایی فراوان باغ گل‌ها و ایجاد محوطه‌های باز نمایشگاهی، طی هماهنگی‌های به عمل آمده، مقرر شد که مستند دومین نمایشگاه بین‌المللی گل و گیاه کرج تهیه و تدوین شود.

این مسئول عنوان کرد: طبق برنامه‌ریزی قرار است که این مستند به مدت 5 قسمت، هر شب به مدت 45 دقیقه از شبکه استانی البرز پخش شود.

مازندرانی با تشکر از مدیرعامل و پرسنل سازمان پارک‌ها ادامه داد: امید می‌رود که برگزاری چنین نمایشگاه‌های تخصصی در سال‌های آتی در استان البرز و کلانشهر کرج نیز ادامه داشته باشد.

مدیرکل صدا و سیمای استان البرز گفت: این روزها به واسطه  برگزاری نمایشگاه گل، هوای کرج رنگ و بویی دیگر دارد و شادابی و نشاط را می توان در چهره شهروندان حس کرد.

وی با اشاره به اینکه صدا و سیما در جهت ثبت این تصاویر زیبا در باغ گل‌ها اهتمام ویژه دارد، اظهار داشت: این تصاویر از سوی صدا و سیما ثبت می‌شود و در مناسبت‌های مختلف سال از سیمای البرز پخش خواهد شد.

  

نظرات و پرسشهای کاربران

پایگاه اینترنتی نارگیل به عنوان یکی از اولین سایت های تخصصی و جامع ترین دایره المعارف گل و گیاه و باغبانی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و از سال ۱۳۹۱ امکان خرید اینترتی محصولات مرتبط با این حوزه مانند انواع گل و گیاه و بذر، خاک و کود های کشاورزی، سموم دفع آفات و ابزار باغبانی را برای علاقه مندان گل و گیاه فراهم نموده است.
© 2024 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نارگیل است. استفاده از مطالب در رسانه های آموزشی با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلا مانع است.