فروشگاه اینترنتی گل و گیاه نارگیل            
امروز شنبه ۱۴۰۳/۲/۱         
  



 
 

سومین همایش ملی گیاهان دارویی با همکاری انجمن گیاهان دارویی ایران ، سازمانها و مؤسسات در  تاریخ 29 و 30 آبان ماه 1392 برگزار می شود.

دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات آیت الله آملی با استعانت از درگاه ایزد منان ، به منظور اهمیت جایگاه گیاهان دارویی و شناساندن نقش حیاتی آن در پیشبرد اهداف ملی و منطقه ای برای تحقق سلامت و نشاط جامعه ، خودکفایی دارویی و تحقق سند چشم انداز بیست ساله و نقش آن در ایجاد اشتغال ، توسعه اقتصادی و امنیت غذایی در سرزمین ایران عزیز " سومین همایش ملی گیاهان دارویی " را با همکاری انجمن گیاهان دارویی ایران ، سازمانها و مؤسسات در  تاریخ 29 و 30 آبان ماه 1392 برگزار خواهد کرد.

محورهای همایش:

1-     بوم شناختی
2-     زراعت گیاهان دارویی
3-     مکانیزاسیون
4-     بیولوژی
5-     شیمی گیاهی
6-     داروسازی ، پزشکی و طب سنتی
7-     دامپزشکی
8-     فناوری های نوین
9-     فرآوری و بسته بندی
10-  اکوتوریسم و فضای سبز
11-  اقتصاد و صنعت

نشانی دبیرخانه: آمل- جاده قدیم آمل به بابل – فرعی دانشگاه – دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات آیت الله آملی دانشکده کشاورزی و صنایع غذایی

تلفکس  : 2517327 0121

وب سایت همایش : http://congress.iauamol.ac.ir

Email: [email protected]


زمان برگزاری همایش :

29 و 30 آبان ماه

 

زمان های مهم :

مهلت ارسال خلاصه مقاله: 10 مهر ماه 1392

اعلام نتایج داوری: 25مهر ماه

مهلت ارسال متن کامل مقالات پذیرفته شده: 30 مهر ماه

تاریخ ثبت نام: 25 مهر ماه

آخرین مهلت ثبت نام: 5 آ بان ماه
  

نظرات و پرسشهای کاربران

پایگاه اینترنتی نارگیل به عنوان یکی از اولین سایت های تخصصی و جامع ترین دایره المعارف گل و گیاه و باغبانی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و از سال ۱۳۹۱ امکان خرید اینترتی محصولات مرتبط با این حوزه مانند انواع گل و گیاه و بذر، خاک و کود های کشاورزی، سموم دفع آفات و ابزار باغبانی را برای علاقه مندان گل و گیاه فراهم نموده است.
© 2024 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نارگیل است. استفاده از مطالب در رسانه های آموزشی با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلا مانع است.