فروشگاه اینترنتی گل و گیاه نارگیل            
امروز شنبه ۱۴۰۳/۲/۲۹         
  




زردآلو یکی از خوشمزه‌ترین میوه‌های تابستانی است که معمولا 2 یا 3 نوع آن در بازار یافت می‌شود.

 یکی از انواع زردآلو‌ شکر پاره است که طعمی بسیار شیرین دارد. نوع دیگر آن قیسی است که به اندازه بقیه انواع زردآلو فراوانی ندارد ولی خشک شده آن را به راحتی می‌توان یافت. به طور کلی زردآلوی خشک شده - یا همان برگه زردآلو - یکی از خوش‌ طعم‌ترین اجزای آجیل شیرین است.

زردآلو دارای طبیعتی سرد و تر است که البته نوع شیرین آن خاصیت گرم‌تری دارد. این میوه مقوی و لذیذ سرشار از ویتامین‌های A، C و گروه B است و مواد معدنی مختلفی شامل کلسیم، منیزیم، فسفر، پتاسیم، گوگرد، سدیم و مقدار کمی مس، آهن و روی دارد. زردآلو و به‌خصوص برگه خشک شده آن (به صورت خیس خورده) ملین است. مغز شیرین هسته زردآلو نیز مقوی و مغذی است و طبیعتی گرم وخشک دارد؛ در ضمن مواد پروتیینی، چربی، قند، ویتامین A و آنزیم‌های مختلفی نیز در میوه تابستانی وجود دارد.
  

نظرات و پرسشهای کاربران

پایگاه اینترنتی نارگیل به عنوان یکی از اولین سایت های تخصصی و جامع ترین دایره المعارف گل و گیاه و باغبانی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و از سال ۱۳۹۱ امکان خرید اینترتی محصولات مرتبط با این حوزه مانند انواع گل و گیاه و بذر، خاک و کود های کشاورزی، سموم دفع آفات و ابزار باغبانی را برای علاقه مندان گل و گیاه فراهم نموده است.
© 2024 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نارگیل است. استفاده از مطالب در رسانه های آموزشی با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلا مانع است.