فروشگاه اینترنتی گل و گیاه نارگیل            
امروز جمعه ۱۴۰۳/۱/۳۱         
  

استان: خراسان شمالي


منطقه نمونه گردشگري «يمان‌داغي» از ظرفيت بالايي براي برگزاري تورهاي طبيعت‌گردي و گياه‌شناسي برخوردار است.

معاون سرمايه‌گذاري و طرح‌هاي استان خراسان‌شمالي در گفت‌وگو با ميراث‌آريا (chtn)، در اين‌باره افزود: منطقه نمونه گردشگري يمان‌داغي با وسعت 50 هکتار و اقليم کوهستاني در شهرستان مانه و سملقان قرار دارد.

«احمد قلي‌زاده» با اشاره به اتمام مطالعات امکان‌سنجي اين منطقه نمونه گردشگري گفت: برگزاري تورهاي طبيعت‌گردي، اعزام هيات‌هاي کوهنوردي، تورهاي گياه‌شناسي و زيست‌شناسي، گردشگري روستايي و کشاورزي از مهمترين ظرفيت‌هاي اين منطقه در حوزه توسعه گردشگري است.

وي از سرپناه و آلاچيق، کمپ و سوئيت‌هاي اقامت موقت، باجه‌هاي عرضه کالاهاي ضروري گردشگران، فروشگاه صنايع‌دستي و سرويس بهداشتي به عنوان تاسيسات قابل اجرا در اين منطقه نام برد.

قلي‌زاده با بيان اين که برنامه‌ زمان‌بندي از مرحله طراحي تا بهره‌برداري اين پروژه يک‌سال است، اظهار داشت: راه‌ دسترسي از مهمترين زيرساخت‌هاي مورد نياز اين منطقه است.

وي آمار گردشگران اين منطقه را در روزهاي تعطيل 100 تا 200 نفر اعلام کرد و بيان داشت: ايجاد امکانات خدماتي براي گردشگران به جذب هرچه بيشتر گردشگر به اين منطقه به ويژه در ايام پيک سفر کمک مي‌کند.
  

نظرات و پرسشهای کاربران

پایگاه اینترنتی نارگیل به عنوان یکی از اولین سایت های تخصصی و جامع ترین دایره المعارف گل و گیاه و باغبانی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و از سال ۱۳۹۱ امکان خرید اینترتی محصولات مرتبط با این حوزه مانند انواع گل و گیاه و بذر، خاک و کود های کشاورزی، سموم دفع آفات و ابزار باغبانی را برای علاقه مندان گل و گیاه فراهم نموده است.
© 2024 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نارگیل است. استفاده از مطالب در رسانه های آموزشی با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلا مانع است.