فروشگاه اینترنتی گل و گیاه نارگیل            
امروز جمعه ۱۴۰۳/۱/۳۱         
  


خوراکی ها اقسام متفاوتی در دنیا دارند به همین علت می تواند نمونه های مختلفی از آن ها را در تمام دنیا پیدا کرد. در میان خوراکی های رنگارنگ و خوشمزه برخی دارای خاصیت یا ویژگی های منحصر به فردی هستند که آن ها را وارد دنیای عجایب می کند.

   خبرنگاران، روزانه سه وعده غذا می خوریم که هر کدام آن ها می تواند طعم و رنگ خود را داشته باشد. این خوراکی ها معمولا ساده و سالم هستند. در هر کجای دنیا نیز مردم از خوراکی استفاده می کنند اما در میان همه خوراکی ها تعدای منحصر به فرد هستند و نمی توان از کنار آن ها به راحتی عبور کرد زیرا این خوراکی ها از جمله عجیب ترین و جالب ترین خوراکی های دنیا هستند. 


** تندترین فلفل 



برای پیدا کردن تندترین فلفل های دنیا باید سری به جزایر کارائیب بزنید جایی که پرورش فلفل به یک هنر تبدیل شده است و کشاورزان زیادی سعی می کنند نام خودشان را وارد کتاب رکوردهای گینس کنند. از سال 1912 که اولین فلفل قرمزها در این جزیره رشد کرد تا به حال رکورد جهانی چندباری تکان خورده است و در آخرین مورد این رکورد در دست "فلفل عقربی" با درجه تندی 2 میلیون است. این درجه به این معنی است که تنها یک فلفل به اندازه 40 هزار شیشه سس تند است. 


** بدبوترین میوه 



میوه ها معمولا دارای طعم و بوی خوبی هستند اما میوه ای به نام "دوریان" از این مورد اصلا سهمی نداشته است. در برخی از کشورهای گرمسیری این میوه کشت می شود و به نام بدبوترین میوه دنیا شناخته میشود. این میوه به حدی بد بو است که هیچکس نمی تواند بدون استفاده از ماسک آن را تمیز کرده و پوستش را جدا کند. کارشناسان می گویند بوی بد این میوه 4 بار بدتر از بوی تخم مرغ گندیده در یک کفش بد بو است!
  

نظرات و پرسشهای کاربران

پایگاه اینترنتی نارگیل به عنوان یکی از اولین سایت های تخصصی و جامع ترین دایره المعارف گل و گیاه و باغبانی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و از سال ۱۳۹۱ امکان خرید اینترتی محصولات مرتبط با این حوزه مانند انواع گل و گیاه و بذر، خاک و کود های کشاورزی، سموم دفع آفات و ابزار باغبانی را برای علاقه مندان گل و گیاه فراهم نموده است.
© 2024 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نارگیل است. استفاده از مطالب در رسانه های آموزشی با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلا مانع است.