فروشگاه اینترنتی گل و گیاه نارگیل            
امروز پنجشنبه ۱۴۰۳/۲/۶         
  

خبرگزاري آريا- معاون امور شهري و فضاي سبز شهرداري منطقه يک اعلام کرد: 13 پروژه بزرگ خدمات شهري با اعتباري بالغ بر 178 ميليارد و 800 ميليون ريال در شمال تهران در حال اجراست.

به گزارش آريا به نقل از روابط عمومي شهرداري منطقه يک تهران،مجيد نوربخش معاون امور شهري و فضاي سبز شهرداري منطقه يک با اعلام خبر فوق اظهارداشت:امسال روند اجرايي طرح هاي شهري با سرعت بيشتري در منطقه ، پي گيري و سعي شده ساماندهي محلات، افزايش کيفيت پروژه هاي اجرايي در سطح محلي ، منطقه اي وفرامنطقه اي، نظارت بر عملکرد پيمانکاران ، سياست گذاري متمرکز و . . . در نظر گرفته شود .

نوربخش خاطر نشان کرد:پروژه هاي اجرايي در بخش هاي توسعه فضاهاي سبز ، احداث بوستان ، توسعه شبکه آبياري آب خام ، ساماندهي شبکه روشنايي بوستان ها و فضاهاي سبز، ساماندهي پلاک هاي ديوار کوب، زيباسازي منظرشهري ، نورپردازي ، نقاشي ديواري و ... است.

به گفته نوربخش ساماندهي و توسعه بوستان ها از جمله اقدامات اجرايي در سال جاري است که مي توان به احداث و تکميل فاز 4 بوستان نيلوفر ، فاز 2 بوستان گلابدره ، فاز يک و دو بوستان آبک، بوستان ساحلي غربي دارآباد، احداث بوستان مهرگان، قائم، محک، خزر، سوهانک و... اشاره کرد.

وي با اشاره به توسعه فضاي سبز رفيوژ ها، لچکي ها و ميادين در نواحي ده گانه به خصوص ناحيه سبز تصريح کرد: تکميل و احداث فضاي سبز در ناحيه سبز از جمله اقدامات در حال اجراست که سعي شده طي چند فاز به اجرا برسد.

نوربخش تامين درخت و درختچه، بازپيرايي اماکن و معابر، احداث آبنما، توسعه شبکه آبياري مکانيزه فضاي سبز، بازپيرايي بوستان ها، بررسي وضعيت ايمني و استاندارد فضاهاي تفريحي، ساماندهي شبکه روشنايي، نصب وسايل ورزشي و بازي در بوستان ها و... را از ديگر فعاليت ها دانست .

وي مهمترين پروژه در حال اجرا را شامل فاز 3 بوستان گلابدره ، فاز 3 بوستان آبک، سيستم آبياري قطره اي ارتفاعات شهيد محلاتي واحداث فضاي سبز بوستان گلابدره دانست.
  

نظرات و پرسشهای کاربران

پایگاه اینترنتی نارگیل به عنوان یکی از اولین سایت های تخصصی و جامع ترین دایره المعارف گل و گیاه و باغبانی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و از سال ۱۳۹۱ امکان خرید اینترتی محصولات مرتبط با این حوزه مانند انواع گل و گیاه و بذر، خاک و کود های کشاورزی، سموم دفع آفات و ابزار باغبانی را برای علاقه مندان گل و گیاه فراهم نموده است.
© 2024 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نارگیل است. استفاده از مطالب در رسانه های آموزشی با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلا مانع است.