فروشگاه اینترنتی گل و گیاه نارگیل            
امروز چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۵         
  

خبرگزاري موج - تسريع در روند اجراي پروژه عظيم پايانه گل و گياه که شصت هزار متر مربع بناي ساختماني آن است همکاري و همياري همه دستگاه‌ها را طلب مي‌کند.

به گزارش خبرگزاري موج به نقل از روابط عمومي استانداري کرمان، به نقل از فرمانداري عباس آباد مهندس سيد عيسي هاشمي، معاون عمراني استاندار مازندران جلسه بررسي مشکلات بزرگ‌ترين پايانه گل و گياه کشور در شهرستان عباس آباد، بيان کرد: تسريع در روند اجراي پروژه عظيم پايانه گل و گياه که شصت هزار متر مربع بناي ساختماني آن مي‌باشد همکاري و همياري همه دستگاه‌ها را طلب مي‌نمايد.
وي با اشاره به چشم انداز صادرات ۲۰ ميليون دلاري اين پروژه، تاکيد کرد: مديران در تصميم گيري‌ها برابر ضوابط و مقررات همگام با سياست‌هاي دولت در جهت اجراي سريع پروژه‌هاي مصوب سفر رياست محترم جمهور و هيات دولت گام بردارند.
هاشمي اظهار داشت: مديران بايد توجه داشته باشند پروژه‌هاي اين چنيني نبايد مشمول زمان قرار بگيرند و بايستي در محدوده زماني به اجرا و بهره برداري برسند
در ابتداي جلسه تقي خادمي فرماندار شهرستان عباس آباد ضمن تقدير از توجه مديران استاني در جهت پيشبرد خواسته‌هاي اساسي شهرستان اظهار داشتند: پايانه گل و گياه شمال کشور از پروژه‌هاي بزرگ ملي و بين المللي است که با بهره برداري به موقع اين پروژه بخش اساسي از مشکلات زير بنايي بويژه اشتغال در اين شهرستان حل خواهد شد.
گفتني است تني چند از مديران کل دستگاه‌هاي اجرايي و مديران بانک‌هاي استان در اين جلسه حضور داشتند.
  

نظرات و پرسشهای کاربران

پایگاه اینترنتی نارگیل به عنوان یکی از اولین سایت های تخصصی و جامع ترین دایره المعارف گل و گیاه و باغبانی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و از سال ۱۳۹۱ امکان خرید اینترتی محصولات مرتبط با این حوزه مانند انواع گل و گیاه و بذر، خاک و کود های کشاورزی، سموم دفع آفات و ابزار باغبانی را برای علاقه مندان گل و گیاه فراهم نموده است.
© 2024 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نارگیل است. استفاده از مطالب در رسانه های آموزشی با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلا مانع است.