فروشگاه اینترنتی گل و گیاه نارگیل            
امروز سه شنبه ۱۴۰۳/۲/۴         
  

بازرسان تعزیرات حکومتی سازمان صنعت معدن و تجارت استان البرز یک انبار غیر مجاز نگهداری گیاهان داروئی را کشف و اقلام آن را ضبط کردند
گروه استانی«   تیتریک   »قاضی ویژه تعزیرات حکومتی سازمان صنعت معدن و تجارت این استان گفت: انواع گیاهان داروئی در شرایط کاملا غیر بهداشتی در انباری در یکی از باغهای اطراف کرج نگهداری می شد که پس از تحقیقات کامل محل مورد نظر کشف و اقلام داروئی توقیف شدند.

علی افسری افزود : در بازرسی از محل مشخص شد انواع سموم دفع آفات و داروهائی که خارج از نظارتهای شبکه بهداشت تهیه و توزیع می شد در کنار گیاهان داروئی به شکلی غیر بهداشتی نگهداری می شد.

کارشناس شبکه بهداشت محیط استان البرز نیز گفت: هرکدام از این اقلام باید در شرایط محیطی و دمائی خاصی نگهداری شوند اما همه این اقلام اینجا در حداقل شرایط بهداشتی نیز نگهداری نمی شود.

دهکردی افزود : این اقلام در این انبار بسته بندی و به عطاری های مختلف شهر صادر می شد.

وی گفت : مردم باید حتما داروهای مورد نیاز خود را از داروخانه ها تهیه کنند و عطاری ها به هیچ وجه مجاز به فروش دارو نیستند.

  

نظرات و پرسشهای کاربران

پایگاه اینترنتی نارگیل به عنوان یکی از اولین سایت های تخصصی و جامع ترین دایره المعارف گل و گیاه و باغبانی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و از سال ۱۳۹۱ امکان خرید اینترتی محصولات مرتبط با این حوزه مانند انواع گل و گیاه و بذر، خاک و کود های کشاورزی، سموم دفع آفات و ابزار باغبانی را برای علاقه مندان گل و گیاه فراهم نموده است.
© 2024 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نارگیل است. استفاده از مطالب در رسانه های آموزشی با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلا مانع است.