فروشگاه اینترنتی گل و گیاه نارگیل            
امروز جمعه ۱۴۰۳/۱/۳۱         
  

خبرگزاري موج - معاون امور شهري و فضاي سبز شهرداري منطقه چهار از احداث اولين مرکز آموزش و مشاوره گل و گياه شناسي منطقه با عنوان «باغ بوتانيک» در محله حکميه خبر داد.

به گزارش موج به نقل از روابط عمومي شهرداري منطقه چهار، حميد ناصحي با اعلام اين خبر گفت: براي ارتقاء سطح علمي شهروندان و آشنايي آنان با گونه هاي مختلف گياهي و مشارکت بيشتر آنان در حفظ و نگهداري فضاهاي سبز اطراف خود، اولين مرکز آموزش و مشاوره گل و گياه منطقه با عنوان «باغ بوتانيک» در محله حکميه به بهره برداري رسيد.

وي با اشاره به خدمات رايگان مرکز آموزش و مشاوره گل و گياه شهرداري منطقه چهار در فصول مختلف براي شهروندان گفت: اين مرکز علمي و تخصصي در فصول مختلف سال کلاس هاي مختلف آموزشي مرتبط با فضاي سبز را در شعبه هاي حکيميه واقع در بلوار بابائيان -خيابان پيشوا - جنب توليدات باران، بوستان احد زاده واقع در بزرگراه رسالت - حدفاصل دردشت و باقري - جنب پمپ بنزين و ضلع جنوب شرقي تقاطع خواجه عبداله انصاري و خيابان بني هاشم به صورت رايگان براي شهروندان برگزار مي کند.

ناصحي اضافه کرد: بر اساس ارزيابي هاي انجام شده مراکز آموزش و سازمان پارکها، مرکز آموزش و مشاوره گل و گياه منطقه چهار، مقام دوم را در بين مناطق 22 گانه کسب کرد. اين ارزيابي با توجه به برگزاري دوره هاي آموزشي مرتبط با فضاي سبز براي جمعي از شهروندان و دانش آموزان انجام شد.

وي با اشاره به تجهيز کتابخانه هاي تحت پوشش شهرداري به کتاب هاي آموزشي مرتبط با فضاي سبز، خاطر نشان کرد: در اين راستا کتابخانه شعبه هاي آموزشي زير نظر مرکز گل و گياه به 400 جلد کتاب با موضوعات مرتبط به فضاهاي سبز تجهيز شدند و عموم شهروندان بويژه دانش آموزان مي توانند به صورت رايگان استفاده کنند.

  

نظرات و پرسشهای کاربران

پایگاه اینترنتی نارگیل به عنوان یکی از اولین سایت های تخصصی و جامع ترین دایره المعارف گل و گیاه و باغبانی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و از سال ۱۳۹۱ امکان خرید اینترتی محصولات مرتبط با این حوزه مانند انواع گل و گیاه و بذر، خاک و کود های کشاورزی، سموم دفع آفات و ابزار باغبانی را برای علاقه مندان گل و گیاه فراهم نموده است.
© 2024 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نارگیل است. استفاده از مطالب در رسانه های آموزشی با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلا مانع است.