فروشگاه اینترنتی گل و گیاه نارگیل            
امروز جمعه ۱۴۰۳/۲/۷         
  

ایلنا: قزوین -ایلنا: سید مهدی کاظمی، مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز با اعلام خبر برپایی این نمایشگاه برای بازدید عموم شهروندان گفت: در این نمایشگاه علاوه بر نمایش ۳۰۰ گونه گیاهی و مبلمان مختلف پارکی، کارگاه‌های گوناگون در زمینه ارتقائ فرهنگ شهروندی، آموزش و جذب مشارکت‌های مردمی دایر می‌شود.

به گزارش ایلنا: کاظمی افزود: یکی از برنامه‌های مهم سازمان پارک‌ها و فضای سبز در سال جاری جذب مشارکت‌های مردمی و توجه ویژه به نقش مردم در نگهداری و توسعه فضای سبز است و از این رو با برگزاری پنجمین نمایشگاه گل و گیاه و مبلمان پارکی برآنیم تا با فرهنگ سازی و آموزش شهروندی و ایجاد شور و نشاط اجتماعی زمینه آشنایی و انس هرچه بیشتر شهروندان را با گل و گیاه فراهم آورده و با ارایه اطلاعات لازم در خصوص نقش و اهمیت فضای سبز، شهروندان را در جریان فعالیت‌های مدیریت شهری قرار دهیم.

 مدیر عامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز افزود: محور اصلی این نمایشگاه گل و گیاه است که در کنار آن بحث توسعه مبلمان و خدمات پارکی و جشنواره فرهنگ شهروندی برگزار می‌شود. در این نمایشگاه شرکت کنندگانی از استان‌های مختلف کشور همچون تهران، مرکزی، البرز، گیلان، مازندران و.. حضور دارند و جدید‌ترین دستاوردهای مبلمان پارکی، تاسیسات آبیاری فضای سبز و انواع گلدان‌های آپارتمانی، زینتی و فصلی عرضه می‌شود و شهروندان می‌توانند در مدت تعیین شده از ساعت ۱۷ الی ۲۳/۳۰ از این نمایشگاه واقع در بوستان نرگس (جنب میدان شهید بابایی) دیدن کنند.
  

نظرات و پرسشهای کاربران

پایگاه اینترنتی نارگیل به عنوان یکی از اولین سایت های تخصصی و جامع ترین دایره المعارف گل و گیاه و باغبانی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و از سال ۱۳۹۱ امکان خرید اینترتی محصولات مرتبط با این حوزه مانند انواع گل و گیاه و بذر، خاک و کود های کشاورزی، سموم دفع آفات و ابزار باغبانی را برای علاقه مندان گل و گیاه فراهم نموده است.
© 2024 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نارگیل است. استفاده از مطالب در رسانه های آموزشی با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلا مانع است.