فروشگاه اینترنتی گل و گیاه نارگیل            
امروز سه شنبه ۱۴۰۳/۱/۲۸         
  


به مناسبت گرامیداشت ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) وروز زن نخستین جشنواره شیرینی سنتی وخانگی در دومین مرکز آموزش و مشاوره گل وگیاه غرب تهران برگزار می شود.

به گزارش "تهران سما" به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 5،  خدیجه اکبری مسئول مرکز مشاوره گل و گیاه منطقه با اعلام این خبر گفت: به منظور ترویج، فرهنگ سازی، اطلاع رسانی، هم اندیشی و تبادل دستاورد های تولیدات خانگی در بخش کیک وشیرینی همزمان با روز میلاد حضرت صدیقه کبری وگرامیداشت روز زن جشنواره شیرینی سنتی  وخانگی  با حضور بانوان منطقه 5 برگزار می شود.

اکبری ادامه داد: جشنواره صبح روز 11اردیبهشت ماه درمرکز مشاوره گل وگیاه کاج پذیرای شهروندان است.

وی افزود : در این جشنواره با همکاری اداره بانوان منطقه 5 این فرصت فراهم شده است تا  بانوان سرپرست خانوار هنر شیرینی پزی خود را عرضه کنند.

اکبری تصریح کرد: اجرای موسیقی سنتی ،برش کیک تولد حضرت زهرا (س) از دیگر برنامه های جنبی جشنواره شیرینی سنتی است .

وی افزود: همزمان با برگزاری جشنواره دومین گلخانه آموزشی و نگهداری  گل و گیاه در غرب تهران  افتتاح می شود.

به گفته وی  این مرکز دربوستان کاج واقع در بزرگراه ستاری- بلوار خلیل آبادی –جنب سرای محله باغ فیض است وشرکت برای عمومی آزاد است.



  

نظرات و پرسشهای کاربران

پایگاه اینترنتی نارگیل به عنوان یکی از اولین سایت های تخصصی و جامع ترین دایره المعارف گل و گیاه و باغبانی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و از سال ۱۳۹۱ امکان خرید اینترتی محصولات مرتبط با این حوزه مانند انواع گل و گیاه و بذر، خاک و کود های کشاورزی، سموم دفع آفات و ابزار باغبانی را برای علاقه مندان گل و گیاه فراهم نموده است.
© 2024 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نارگیل است. استفاده از مطالب در رسانه های آموزشی با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلا مانع است.