فروشگاه اینترنتی گل و گیاه نارگیل            
امروز جمعه ۱۴۰۳/۱/۳۱         
  


خبرگزاري موج -
مدير عامل سازمان پارکها و فضاي سبز شهرداري کرج، از کاشت 35 هزار گل و درختچه در معابر کرج خبر داد.

به گزارش خبرگزاري موج از البرز؛ عباس زارع در جلسه هماهنگي مسئولان فضاي سبز مناطق 12 گانه شهرداري كه در محل سالن جلسات اين سازمان برگزار شد، اظهار داشت: احياي درختان حاشيه معابر، توسعه سيستمهاي آبياري، بازسازي و بهسازي پاركهاي سطح مناطق و طراحي و اجراي پاركهاي محلي از جمله اقدامات وي‍‍ژه اين سازمان در سال جاري است.
وي افزود: طبق برنامه ريزي مقرر شده است كه طي سال جاري 40 هزار اصله نهال در حاشيه معابر كلانشهر كرج به صورت محله محور كاشته شود.
كاشت 1500 گلدان گل اختر و 12 هزار ياس زرد و به ژاپني در كرج
اين مسئول با اشاره به شرايط مطلوب كرج براي كاشت گل اختر عنوان كرد: در اين زمينه هر منطقه مكلف است كه تا پايان سال جاري هزار و 500 گلدان گل اختر در حوزه تحت پوشش خود بكارد.
زارع ادامه داد: طي فصل بهار امسال 12 هزار ياس زرد و به ‍ژاپني، هزار اصله ارغوان،‌ هزار اصله درختچه توري و 500 اصله طاووسي در سطح معابر شهري اعم از بلوارها، رمپ و لوپ و لچكي ها كاشته خواهد شد.
تمامي مناطق موظف به احداث 2 پارك محله اي كوچك هستند
مديرعامل سازمان پاركها و فضاي سبز شهرداري كرج يادآور شد: تمامي مناطق 12 گانه موظف هستند كه طي سال جاري دو پارك محله اي كوچك را در حوزه تحت پوشش خود احداث كنند.
وي با تاكيد بر اينكه لچكي هاي خالي موجود در معابر بايد به پارك تبديل شود، اظهار داشت: تا پايان سال 92 در مجموع 24 پارك محله اي كوچك به پاركهاي كرج افزوده مي شود.
اين مسئول در ادامه به مرتب سازي درختان معابر كرج طي سال جاري اشاره كرد و خواهان اهتمام وي‍ژه مسئولان فضاي سبز مناطق 12 گانه به اين مهم شد.
  

نظرات و پرسشهای کاربران

پایگاه اینترنتی نارگیل به عنوان یکی از اولین سایت های تخصصی و جامع ترین دایره المعارف گل و گیاه و باغبانی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و از سال ۱۳۹۱ امکان خرید اینترتی محصولات مرتبط با این حوزه مانند انواع گل و گیاه و بذر، خاک و کود های کشاورزی، سموم دفع آفات و ابزار باغبانی را برای علاقه مندان گل و گیاه فراهم نموده است.
© 2024 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نارگیل است. استفاده از مطالب در رسانه های آموزشی با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلا مانع است.