فروشگاه اینترنتی گل و گیاه نارگیل            
امروز شنبه ۱۴۰۳/۲/۱         
  

خبرگزاري آريا-کلاس هاي آموزش رايگان پرورش و نگهداري گياهان بهاري در پارک هاي منطقه 6 برگزار مي شود.
رئيس کلينيک گل و گياه شهرداري منطقه در اين باره گفت: مرکز آموزش هاي مردمي و توسعه فضاي سبز منطقه براي صد و پنجمين دوره، کلاس هاي آموزشي رايگان گل و گياه با هدف پرورش و نگهداري گياهان بهاري ثبت نام مي کند.
ليلا افشار در ادامه افزود: کلينيک گل و گياه منطقه براي تشويق و ترغيب شهروندان به حفظ، نگهداري و توسعه فضاي سبز، کلاس هاي آموزشي خود را از 26 فروردين ماه آغاز مي کند. اين کلاس ها همه روزه بجز جمعه ها از ساعت 10 در پارک هاي سطح منطقه برگزار مي شود.
وي افزود: از برنامه ها و عنوان دوره هاي اين کلاس ها پرورش و نگهداري گياهان آپارتماني، پيوند فضاي سبز عمودي، کاشت درخت و درخچه، گل هاي فصلي، سبزيکاري، ورمي کمپوست، تراريوم، پرورش قارچ خوراکي، آفات و بيماري ها و... براي شهروندان است.
رئيس کلينيک گل و گياه شهرداري منطقه در پايان خاطر نشان کرد: براي ثبت نام و دريافت اطلاعات بيشتر از برنامه هاي مرکز آموزش هاي مردمي و کلينيک گل و گياه منطقه به نشاني پارک اسدآبادي يا با شماره 88057941 تماس حاصل نمايد.
  

نظرات و پرسشهای کاربران

پایگاه اینترنتی نارگیل به عنوان یکی از اولین سایت های تخصصی و جامع ترین دایره المعارف گل و گیاه و باغبانی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و از سال ۱۳۹۱ امکان خرید اینترتی محصولات مرتبط با این حوزه مانند انواع گل و گیاه و بذر، خاک و کود های کشاورزی، سموم دفع آفات و ابزار باغبانی را برای علاقه مندان گل و گیاه فراهم نموده است.
© 2024 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نارگیل است. استفاده از مطالب در رسانه های آموزشی با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلا مانع است.