فروشگاه اینترنتی گل و گیاه نارگیل            
امروز جمعه ۱۴۰۳/۲/۷         
  

شهرداری منطقه 5 به منظور ایجاد چشم‌اندازی زیبا جهت استقبال از میهمانان نوروزی اقدام به کاشت بهاره 3 فرش گل در بزرگراه شهید همت کرد .
 
به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران به نقل روابط عمومی شهرداری منطقه 5،سعید طلوعی ، شهردار منطقه با اعلام این خبر گفت : به منظور تلطیف روحیه شهروندان و میهمانان نوروزی 3 فرش گل با ترکیبی از انواع گل‌های بهاری همچون بنفشه، شب‌بو و نرگس دربزرگراه شهید همت  گسترده شد .
 
وی ادامه داد : در این اقدام با تنظیم رنگ بندی و چیدمان نشا گل ها طرح های زیبا ایجاد شده است که می تواند در ایجاد آرامش بصری تاثیرگذار باشد.
 
وی افزود: این نماد بهار در این بزرگراه  که به نوعی ورودی شهر نیز محسوب می‌شود کاشته شد که در قالب برنامه های استقبال ازبهارجهت  ایجاد چشم‌اندازهای زیبا  اجرا شد .
 
طلوعی افزود : به همت  نیروهای فضای سبز نواحی 7گانه  در مرحله اول عملیات کاشت بهاره نهال و گل وگیاه آغاز شده است .
 
شهردارمنطقه  با اشاره به طرح  توزیع وکاشت نهال در منازل تصریح کرد:  در این طرح بیش از 14هزار اصله نهال درمعابر سطح منطقه و4هزار اصله در منازل شهروندان کاشته شد.
 
وی افزود : طرح‌های ویژه نهال‌کاری و گلکاری علاوه بر تلطیف هوای شهر و کاهش آلودگی و جلوه بخشیدن به زیبایی‌های آن، بسیار موثر است.
  

نظرات و پرسشهای کاربران

پایگاه اینترنتی نارگیل به عنوان یکی از اولین سایت های تخصصی و جامع ترین دایره المعارف گل و گیاه و باغبانی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و از سال ۱۳۹۱ امکان خرید اینترتی محصولات مرتبط با این حوزه مانند انواع گل و گیاه و بذر، خاک و کود های کشاورزی، سموم دفع آفات و ابزار باغبانی را برای علاقه مندان گل و گیاه فراهم نموده است.
© 2024 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نارگیل است. استفاده از مطالب در رسانه های آموزشی با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلا مانع است.