فروشگاه اینترنتی گل و گیاه نارگیل            
امروز جمعه ۱۴۰۳/۱/۳۱         
  

خبرگزاري موج - مديرعامل سازمان پارک ها وفضاي سبز شهرداري کرمان از کاشت بيش از 42 هزار نهال فصلي و دائمي ،درخت و درختچه طي 15 روز اول بهمن سال جاري درفضاهاي سبز شهر کرمان خبر داد.

به گزارش خبرگزاري موج به نقل از روابط عمومي شهرداري كرمان، مهندس ايمان سيف الهي گفت :اين تعداد نهال و اصله درخت در نقاط مختلفي از جمله بولوار مصطفي خميني ،کشاورز و مقابل شهرک رضوان کاشته شده است.
وي به کاشت 8700 متر مربع چمن پوششي در نقاط مختلف شامل بولوار کوثر ،بزرگراه شمالي و پل شهيد رجايي اشاره کرد و افزود : در مدت ياد شده همچنين 690 مترمربع بذر پاشي و 15 هزار مترمربع چمن زني در مدت ياد شده خبر داد.
وي 45300 متر مربع لايه روبي ،8900 متر دورزني چمن و هم چنين 630 سرويس جمع آوري خاک و نخاله را از ديگر اقدامات انجام شده در مدت ياد شده عنوان کرد.
  

نظرات و پرسشهای کاربران

پایگاه اینترنتی نارگیل به عنوان یکی از اولین سایت های تخصصی و جامع ترین دایره المعارف گل و گیاه و باغبانی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و از سال ۱۳۹۱ امکان خرید اینترتی محصولات مرتبط با این حوزه مانند انواع گل و گیاه و بذر، خاک و کود های کشاورزی، سموم دفع آفات و ابزار باغبانی را برای علاقه مندان گل و گیاه فراهم نموده است.
© 2024 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نارگیل است. استفاده از مطالب در رسانه های آموزشی با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلا مانع است.