فروشگاه اینترنتی گل و گیاه نارگیل            
امروز پنجشنبه ۱۴۰۳/۲/۶         
  

خوشاب - مدیر جهاد کشاورزی خوشاب گفت : همزمان با دهه فجر هشت پروژه بخش کشاورزی این شهرستان بهره برداری می شود.

مهندسˈ محمود اکبری منش ˈروز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این پروژه ها در حوزه اداره فنی و زیر بنایی جهاد کشاورزی با اعتبار دو میلیارد و 230 میلیون ریال به بهره برداری می رسد.

وی این پروژها را شامل مرمت و لایروبی پنج رشته قنات در روستای ˈ ترخاص ˈ،ˈنودهان ˈ ،ˈبرقبانˈ در بخش مرکزی و قنات روستاهای ˈدیوانگاهˈ وˈحسین آباد ˈدربخش مشکان خوشاب عنوان کرد و افزود : با بهره برداری از این پروژه برای 23 نفر به مستقیم و 39 نفر غیرمستقیم اشتغالزایی می شود.

مدیر جهاد کشاورزی خوشاب همچنین سه طرح آبیاری قطره ای در روستای ˈچروˈ و شهرسلطان آباد این شهرستان را از دیگر پروژه های افتتاحی دهه فجر امسال اعلام کرد.

مهندس ˈاکبری منش ˈ اظهار داشت : با بهره برداری از پروژه های آبیاری قطره ای هم برای هشت نفر به طور مستقیم و 21 نفر غیرمستقیم اشتغالزایی می شود.

وی بیان کرد : با بهره برداری از این پروژه ها 710 خانوار شهرستان خوشاب از مزایای این طرح ها بهره مند می شوند.
  

نظرات و پرسشهای کاربران

پایگاه اینترنتی نارگیل به عنوان یکی از اولین سایت های تخصصی و جامع ترین دایره المعارف گل و گیاه و باغبانی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و از سال ۱۳۹۱ امکان خرید اینترتی محصولات مرتبط با این حوزه مانند انواع گل و گیاه و بذر، خاک و کود های کشاورزی، سموم دفع آفات و ابزار باغبانی را برای علاقه مندان گل و گیاه فراهم نموده است.
© 2024 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نارگیل است. استفاده از مطالب در رسانه های آموزشی با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلا مانع است.