فروشگاه اینترنتی گل و گیاه نارگیل            
امروز سه شنبه ۱۴۰۳/۲/۲۵         
  

گیاهان هوازی در زیر نور روشن و غیرمستقیم خورشید رشد می کنند، اما آنها همچنین گیاهان اداری عالی هستند زیرا در نور فلورسنت نیز عملکرد خوبی دارند.کمی نور مستقیم خورشید مشکلی ندارد، اما نور ِ بیش از حد، رطوبت گیاهان هوای شما را از بین می برد، که برای گیاه خوب نیست. اگر گیاهان هوازی خود را در مکانی با نور زیاد نگهداری می کنید، مطمئن شوید که هر دو روز یکبار آنها را غبارآلود کنید تا جبران شود.
آنچه باید در مورد نگهداری گیاهان هوازی بدانیم. - فوت و فن های باغبانی
آنچه باید در مورد نگهداری گیاهان هوازی بدانیم. - فوت و فن های باغبانی

چگونه یک گیاه هوازی را آبیاری کنیم ؟

گیاهان هوازی ممکن است بیشتر مواد مغذی خود را از هوا دریافت کنند، اما قطعاً برای زنده ماندن به آب نیاز دارند. شما می توانید گیاهان هوازی خود را غبارآلود کنید، اما بهترین راه برای مراقبت از آنها غوطه ور کردن آنها در آب است. آنها باید حدود 20 تا 30 دقیقه در یک حمام آب غوطه ور شوند، سپس آنها را به آرامی تکان دهید تا آب اضافی آنها خارج شود قبل از اینکه آنها را در نقطه ای با نور روشن و گردش هوا خوب قرار دهید (حدود چهار ساعت دیگر نیز زمان لازم است تا خوب خشک شوند).



چگونه یک گیاه هوازی را آبیاری کنیم ؟


چند بار در هفته آبیاری لازم است ؟

از نظر دفعات، باید هفته‌ای یک‌بار به گیاهان هوازی خود آبیاری کنید و توصیه می‌شود که اجازه دهید آنها برای مدت طولانی‌تری - حدود دو ساعت - هر دو تا سه هفته یکبار خیس بخورند. زیرا در بین آبیاری ها می توانید آنها را مه پاش کنید. اگر گیاهوازی شما گل می دهد، از غوطه ور شدن آن صرف نظر کنید و به جای آن سعی کنید آن را بشویید. اگر مطمئن نیستید که گیاه شما تشنه است، می توانید با بررسی برگ ها متوجه شوید. شاخ و برگ گیاه هوازی دهیدراته شده ، نرم تر و رنگ روشن تر خواهد بود و همچنین ممکن است برگ ها چروکیده یا لوله شده به نظر برسند.



چند بار در هفته آبیاری لازم است ؟


دمای مورد نیاز

گیاه هوازی خود را در مکانی که خیلی سرد می شود نگهداری نکنید -آنها در شرایط گرمتر رشد می کنند، بنابراین آنها را در محدوده ای بین 50 تا 90 درجه فارنهایت قرار دهید. اگر دما کمتر از این محدوده باشد، گیاه هوازی شما ممکن است بمیرد.گیاهان هوازی، در حالی که نیاز به نگهداری دارند، گیاهانی واقعا بخشنده هستند که می توانند به عقب برگردند. آنها می توانند در دوره های خشکسالی زنده بمانند، آنها فقط نمی توانند برای همیشه بدون آب زندگی کنند.



دمای مورد نیاز


تغذیه گیاهان هوازی

اگر متوجه شدید که گیاه هوازی شما برگ های خشک یا قهوه ای دارد، باید آنها را جدا کنید تا سالم بماند . همچنین می‌توانید با دادن غذای گیاهی به آن‌ها کمک کنید.به دنبال فرمول‌هایی باشید که مخصوص گیاهان هوازی یا به طور کلی بروملیادها ساخته شده‌اند.گیاهان هوازی می توانند گیاهچه های جدیدی بدهند. آنها را خواهید دید که در اطراف پایه گیاه مادری شکل می گیرند، و زمانی که تقریباً به اندازه گیاه هوازی اصلی شما رشد کردند، می توانید آنها را بردارید و در ظرف مخصوص خود قرار دهید . می‌توانید آن‌ها را آویزان کنید، در یک تراریوم قرار دهید، روی پایه نصب کنید یا حتی آنها را به آهن‌ربا تبدیل کنید.



تغذیه گیاهان هوازی
  

نظرات و پرسشهای کاربران

پایگاه اینترنتی نارگیل به عنوان یکی از اولین سایت های تخصصی و جامع ترین دایره المعارف گل و گیاه و باغبانی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و از سال ۱۳۹۱ امکان خرید اینترتی محصولات مرتبط با این حوزه مانند انواع گل و گیاه و بذر، خاک و کود های کشاورزی، سموم دفع آفات و ابزار باغبانی را برای علاقه مندان گل و گیاه فراهم نموده است.
© 2024 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نارگیل است. استفاده از مطالب در رسانه های آموزشی با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلا مانع است.