فروشگاه اینترنتی گل و گیاه نارگیل            
امروز جمعه ۱۴۰۳/۱/۳۱         
  

خربق یا رز کریسمس در دسته گیاهان علفی قرار می‌گیرد و یک ساله هست.این گیاه ریشه‌های بلندی دارد که تا عمق زیاد خاک نفوذ می‌کنند و آن را از سرمای شدید و باد‌های قوی حفظ می‌کند. اگر منطقه زندگی شما گرمسیر باشد این گیاه در ماه‌های اول زمستان گل می‌دهد، اما در مناطق سردسیر گل دادن آن در ماه‌های آخر زمستان رخ می‌دهد.
 گل هایی که در سرد ترین ماه های سال گل می دهند. - فوت و فن های باغبانی
 گل هایی که در سرد ترین ماه های سال گل می دهند. - فوت و فن های باغبانی

خلنگ ژاپنی یا آندرومدا با نام علمی «Pieris Japonica» شناخته می‌شود. این گیاه در هوای سرد به خوبی رشد می‌کند و در ماه‌های سرد سال شکوفه‌های کوچک و متعددی می‌دهد که البته تا پایان زمستان باز نمی‌شوند، اما ظاهری زیبا و شگفت انگیز به این گیاه می‌دهند. این شکوفه‌ها در ماه بهمن یا اسفند باز می‌شوند و گل‌هایی کوچک به شکل کوزه و در رنگ صورتی مایل به مسی به وجود می‌آورند که می‌تواند زینت بخش باغچه و حیاط منازل شما در فصول سرد سال باشند.



 گل هایی که در سرد ترین ماه های سال گل می دهند.


گل خورشید یا زنبق کفیر یک گیاه از سرده کلیویا است که در خانواده گل‌های نرگس قرار می‌گیرد. این گیاه گل‌هایی در رنگ‌های قرمز، زرد یا نارنجی دارد که در اواخر زمستان و اوایل بهار باز می‌شوند. بوته این گیاه و شاخه و برگ آن بلند است و زیبایی خاصی به فضای باغچه شما خواهد داد. البته گل خورشیدی نسبت به هوای سرد حساس است و در این شرایط دوام نمی‌آورد به همین دلیل لازم است که این گیاه را در محیطی با دمای مناسب نگهداری کنید تا گل‌های بزرگ و زیبا و برگ‌های بلند آن در بهترین شرایط رشد کنند.



 گل هایی که در سرد ترین ماه های سال گل می دهند.


هانی ورت یک گیاه از سرده گاوزبانیان است که با نام علمی «Cerinthe Major» شناخته می‌شود. این گیاه بومی مناطق مدیترانه است که در مناطق معتدل و گرمسیری به خوبی رشد می‌کند، اما این گیاه می‌تواند با هوای سرد هم تطبیق پیدا کند و نشانه این تطبیق آن است که برگ‌های آن به رنگ آبی درمی‌آید. این گیاه یک گیاه مقاوم با گل‌هایی زیبا است که سالی یک بار گل می‌دهد و گل‌های آن به صورت زنگوله‌ای به سمت پایین رشد می‌کنند. رنگ این گل‌ها متنوع بوده و از زرد و نارنجی تا آبی و بنفش متغیر است.



 گل هایی که در سرد ترین ماه های سال گل می دهند.


پامچال انگلیسی با نام علمی «Primula Vulgaris» یکی از گونه‌های پامچال است که بین ۲۰ تا ۶۰ سانتی‌متر ارتفاع دارد. بیشتر گونه‌های پامچال در بهار گل می‌دهند و در دمای متوسط یعنی دمای اتاق بهترین رشد را دارند، اما پامچال انگلیسی طبیعت متفاوتی دارد و در هوای سرد و زمستانی گل می‌دهد. رنگ‌های گل پامچال انگلیسی بسیار متنوع است و زمانی که هوای بیرون کاملا سرد و تیره و ابری است گل‌های خوشرنگ این گیاه جانی تازه به حیاط شما خواهند داد.



 گل هایی که در سرد ترین ماه های سال گل می دهند.
  

نظرات و پرسشهای کاربران

پایگاه اینترنتی نارگیل به عنوان یکی از اولین سایت های تخصصی و جامع ترین دایره المعارف گل و گیاه و باغبانی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و از سال ۱۳۹۱ امکان خرید اینترتی محصولات مرتبط با این حوزه مانند انواع گل و گیاه و بذر، خاک و کود های کشاورزی، سموم دفع آفات و ابزار باغبانی را برای علاقه مندان گل و گیاه فراهم نموده است.
© 2024 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نارگیل است. استفاده از مطالب در رسانه های آموزشی با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلا مانع است.