فروشگاه اینترنتی گل و گیاه نارگیل            
امروز جمعه ۱۴۰۳/۱/۳۱         
  

افرادی که می خواهند بونسای انگور پرورش دهند باید با انتخاب نهال دو ساله و یک ظرف مناسب شروع به کار کنند. یک ظرف به اندازه مناسب باید به اندازه قطر تنه گیاه باشد.اطمینان حاصل کنید که ظرف مورد نظر خود دارای سوراخ هایی برای تخلیه آب است.همچنین باید هنگام قرار دادن روی سطح صاف ، از پایداری ظرف اطمینان حاصل کنید.
چگونه بونسای انگور پرورش دهیم؟ - فوت و فن های باغبانی
چگونه بونسای انگور پرورش دهیم؟ - فوت و فن های باغبانی

ریشه ها را بررسی کنید مناطق آسیب دیده ریشه را هرس کنید.در هرس زیاده روی نکنید.از بین بردن بیش از حد سیستم ریشه می تواند باعث افتادگی گیاه شود. علاقه مندان به بونسای باید اطمینان حاصل کنند که هرگز بیش از یک سوم ریشه ها هرس نشوند.



چگونه بونسای انگور پرورش دهیم؟


بونسای انگور باید در وسط ظرف قرار گیرد. سپس بقیه ظرف را با مخلوط خاکی که تهیه کرده اید پر کنید.مطمئن شوید که تمام ریشه ها با خاک پوشانده شده اند. خاک باید به آرامی در اطراف بونسای فشرده شود تا مطمئن شوید که در حالت ایستاده قرار دارد.



چگونه بونسای انگور پرورش دهیم؟


هرس و سیم کشی بسیار مهم است تا اطمینان حاصل شود که درخت مانند بونسای است.هرس این بونسای معمولاً باید در اواسط فصل زمستان انجام شود.هرس به گونه ای انجام شود که فقط دو تا سه جوانه باقی بماند. سپس می توانید در شروع فصل بهار آخرین هرس را انجام دهید. هرس بونسای همچنین با هرس پنسمان و بیرون زدن جوانه ها یا برگ های جدید می تواند در طول فصل رشد نیز ادامه یابد.



چگونه بونسای انگور پرورش دهیم؟


برای اطمینان از رشد مناسب درخت ، انگور به نور خورشید زیادی احتیاج دارد. آنها به طور کلی نسبت به هوای سرد مقاوم هستند ، اما باید توجه شود تا در زیر دمای انجماد قرار نگیرند.انگور به آب زیادی احتیاج دارد ، از این رو شما باید در گلدان بونسای نظارت داشته باشید و اطمینان حاصل کنید که در مدت زمان قابل توجهی خشک نمی شود.به عنوان یک درخت میوه دار ، به کوددهی سنگین نیاز دارد ، به خصوص در زمان آماده شدن درخت برای شکوفه و میوه دهی. در این مدت اطمینان حاصل کنید که از بونسای در برابر باران محافظت می کنید.تعویض گلدان نیز باید هر دو سال یکبار انجام شود و اوایل بهار هرس ریشه مجددا انجام شود.



چگونه بونسای انگور پرورش دهیم؟
  

نظرات و پرسشهای کاربران

پایگاه اینترنتی نارگیل به عنوان یکی از اولین سایت های تخصصی و جامع ترین دایره المعارف گل و گیاه و باغبانی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و از سال ۱۳۹۱ امکان خرید اینترتی محصولات مرتبط با این حوزه مانند انواع گل و گیاه و بذر، خاک و کود های کشاورزی، سموم دفع آفات و ابزار باغبانی را برای علاقه مندان گل و گیاه فراهم نموده است.
© 2024 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نارگیل است. استفاده از مطالب در رسانه های آموزشی با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلا مانع است.