فروشگاه اینترنتی گل و گیاه نارگیل            
امروز پنجشنبه ۱۴۰۳/۲/۶         
  

گیاه تیلاندزیا، یک گیاه هوازی محسوب می شود.گیاهان هوازی نیازی به خاک ندارند و نیاز های خود را از رطوبت موجود در هوا به دست می آورند و در طبیعت به صورت آویزان روی تنه ی درختان زندگی می کنند .
استفاده از گیاه تیلاندزیا در طراحی دکوراسیون - فوت و فن های باغبانی
استفاده از گیاه تیلاندزیا در طراحی دکوراسیون - فوت و فن های باغبانی

تیلاندزیا ها به تنهایی به عنوان یک دکور عالی قابل استفاده هستند.همراهان خوبی برای ارکیده‌ها نیز هستند چرا که آنها هم به همان شرایط رشدی که ارکیده نیاز دارد، نیاز دارند.



استفاده از گیاه تیلاندزیا در طراحی دکوراسیون


این گیاهان به طور طبیعی برای رشد بر روی تنه درختان آدابته شده اند پس می‌توانید تعدادی از آنها را روی یک تکه چوب قرار دهید و با خزه تزیینش کنید تا هم حالتی طبیعی تر داشته باشد و هم رطوبتش تامین شود.



استفاده از گیاه تیلاندزیا در طراحی دکوراسیون


جریان هوا در سلامت گیاه تیلاندزیا حائز اهمیت است و باید طوری باشد که ۴ ساعت پس از آبیاری، گیاه خشک شده باشد. در محیط های خفه خیلی خوب رشد نمی کند به همین دلیل استفاده از این گیاه در تراریوم بسته توصیه نمی شود.



استفاده از گیاه تیلاندزیا در طراحی دکوراسیون


تیلاندزیا به محیطی با نور زیاد احتیاج دارد، تابش خورشید در صبح یا عصر برایش مفید است اما نور مستقیم ظهر باعث ایجاد لکه های قهوه ای میشود. در صورتیکه نور کافی دریافت نکند کم کم رنگ گل به سمت بی رنگی پیش می رود.از نور مصنوعی نیز برای تامین نیاز نوری گیاه می توان استفاده کرد.در این حالت نور فلورسنت باید در فاصله ۶۰ سانتیمتری از گیاه قرار گیرد. استفاده ۱۲ تا ۱۶ ساعت در روز نیاز گیاه را تأمین می نماید.



استفاده از گیاه تیلاندزیا در طراحی دکوراسیون
  

نظرات و پرسشهای کاربران

پایگاه اینترنتی نارگیل به عنوان یکی از اولین سایت های تخصصی و جامع ترین دایره المعارف گل و گیاه و باغبانی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و از سال ۱۳۹۱ امکان خرید اینترتی محصولات مرتبط با این حوزه مانند انواع گل و گیاه و بذر، خاک و کود های کشاورزی، سموم دفع آفات و ابزار باغبانی را برای علاقه مندان گل و گیاه فراهم نموده است.
© 2024 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نارگیل است. استفاده از مطالب در رسانه های آموزشی با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلا مانع است.