فروشگاه اینترنتی گل و گیاه نارگیل            
امروز شنبه ۱۴۰۳/۲/۸         
  

تراس‌ها و بالکن به دلیل فضای کوچکی که دارند بستر بسیار مناسبی برای استفاده از انواع فلاورباکس‌ در اندازه‌های مختلف هستند.روف گاردن‌ها هم به دلیل محدودیت‌های عمده‌ای که دارند محل مناسبی برای کاربرد فلاورباکس هستند.چوب‌ها تنها به صورت روکش دار در ساخت فلاورباکس‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند چون در غیر این صورت با توجه به میزان جذب بالای رطوبت ماندگاری کمی خواهند داشت. جنبه زیباشناختی فلاورباکس‌های چوبی نیز ایده آل بوده ولی عمدتاً در فلاورباکس‌های آویزان و دیواری مورد استفاده قرار می‌گیرند.
چگونه یک فلاور باکس از گل های زینتی بسازیم؟ - فوت و فن های باغبانی
چگونه یک فلاور باکس از گل های زینتی بسازیم؟ - فوت و فن های باغبانی

با استفاده از چوب سدر یا چوب های صیقلی برش خورده جعبه ای متناسب با اندازه ای که می خواهید استفاده کنید بسازید.اگر می خواهید فلاورباکس را جابجا کنید باید تخته ای در کف جعبه قرار دهید.چهار یا پنج سوراخ در زیر تخته جهت زهکشی آب ایجاد کنید.



چگونه یک فلاور باکس از گل های زینتی بسازیم؟


برای محافظت از گیاهان و جعبه داخل جعبه یک توری پلاستکی پهن کنید و با میخ به کف جعبه متصل کنید.سپس روی توری یک لایه شن بریزید و روی آن را کمپوست و خاک گلدان بریزید تا نصف جعبه پر شود.



چگونه یک فلاور باکس از گل های زینتی بسازیم؟


از انواع گل های فصلی و گل های چند ساله مثل شمعدانی مینای آفریقایی فیمبریاتا بگونیا داوودی رز جهت تزیین فلاورباکس استفاده کنید و در مکانی قرار دهید که نور صبح تا ظهر را به صورت مستقیم دریافت کند.



چگونه یک فلاور باکس از گل های زینتی بسازیم؟
  

نظرات و پرسشهای کاربران

پایگاه اینترنتی نارگیل به عنوان یکی از اولین سایت های تخصصی و جامع ترین دایره المعارف گل و گیاه و باغبانی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و از سال ۱۳۹۱ امکان خرید اینترتی محصولات مرتبط با این حوزه مانند انواع گل و گیاه و بذر، خاک و کود های کشاورزی، سموم دفع آفات و ابزار باغبانی را برای علاقه مندان گل و گیاه فراهم نموده است.
© 2024 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نارگیل است. استفاده از مطالب در رسانه های آموزشی با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلا مانع است.