فروشگاه اینترنتی گل و گیاه نارگیل            
امروز پنجشنبه ۱۴۰۳/۲/۶         
  

با کاشت هسته سیب در گلدان می توانید یک گلدان زیبا و سرسبز در خانه خود داشته باشید.شما می توانید به راحتی اقدام به کاشت هسته سیب کنید و از زیبایی های آن و برداشت میوه هایش نهایت لذت را ببرید.هر چند که ممکن است پرورش درخت سیب از طریق دانه چندین سال طول بکشد.
چگونه در گلدان درخت سیب پرورش دهیم؟ - فوت و فن های باغبانی
چگونه در گلدان درخت سیب پرورش دهیم؟ - فوت و فن های باغبانی

برای کاشت سیب ابتدا چند هسته را روی دستمال مرطوب قرار دهید ، سپس دستمال را درون پلاستیکی در بسته به مدت ۷۰ الی ۸۰ روز داخل یخچال قرار دهید.



چگونه در گلدان درخت سیب پرورش دهیم؟


سپس هسته ها را در اوایل فصل بهار داخل گلدان و یا باغچه بکارید. اگر در گلدان کاشتید ، گلدان را روی طاقچه پنجره قرار دهید تا به اندازه کافی به آن آفتاب برسد.



چگونه در گلدان درخت سیب پرورش دهیم؟


زمانی که درخت کوچک است هر ۱۰ الی ۱۲ روز به آن آب بدهید. بعد از بزگ شدن کمتر آب بدهید. درخت سیبی که با هسته کاشته شده باشد ۸ الی ۱۰ سال میوه دادن آن طول می کشد.



چگونه در گلدان درخت سیب پرورش دهیم؟


بهتر است بدانید که دانه های سیب در هر نوع خاکی رشد خواهند کرد ولی بهترین نوع خاک برای کاشت این درخت در گلدان یا باغچه خاک لومی همراه با مقداری مواد آلی می باشد.نهال های سیب برای رشد بهتر و تولید میوه های بیشتر نیاز به دریافت حداقل ۶ ساعت نور مستقیم خورشید دارند.



چگونه در گلدان درخت سیب پرورش دهیم؟
  

نظرات و پرسشهای کاربران

پایگاه اینترنتی نارگیل به عنوان یکی از اولین سایت های تخصصی و جامع ترین دایره المعارف گل و گیاه و باغبانی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و از سال ۱۳۹۱ امکان خرید اینترتی محصولات مرتبط با این حوزه مانند انواع گل و گیاه و بذر، خاک و کود های کشاورزی، سموم دفع آفات و ابزار باغبانی را برای علاقه مندان گل و گیاه فراهم نموده است.
© 2024 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نارگیل است. استفاده از مطالب در رسانه های آموزشی با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلا مانع است.