فروشگاه اینترنتی گل و گیاه نارگیل            
امروز پنجشنبه ۱۴۰۳/۲/۶         
  

پیله آ میکروفیلا به عنوان گیاه پوششی شناخته شده است و امروزه به صورت آپارتمانی نیز نگه داری می شود، این گیاه متعلق به خانواده Urticaceae و بومی فلوریدا است .این گیاه به رنگ سبز با ساقه های گوشتی و برگ ها بسیار کوچک است .نام مستعار گیاه توپخانه سرخس یا کارخانه باروت است ،هرچند که شباهتی به سرخس ندارد .
آشنایی با گیاه کارخانه باروت - فوت و فن های باغبانی
آشنایی با گیاه کارخانه باروت - فوت و فن های باغبانی

این گیاه در مناطق گرمسیری در دمای 17 تا 24 رشد می کند .نور متوسط (فیلتر شده) باعث سبزی و شادابی گیاه می شود. به عنوان پوشش زمین در بسیاری از مناطق رشد می کند .



آشنایی با گیاه کارخانه باروت


با توجه به اینکه این گیاه ریشه های کمی دارد ،نباید در گلدان بزرگ کاشته شود ،تعویض گلدان نیز زمانی صورت گیرد که ریشه ها از زیر گلدان بیرون زده باشند .برای اینکه گیاه چند شاخه و پرپشت شود ،هرس شاخه های بلند ضرورت دارد .



آشنایی با گیاه کارخانه باروت


نور مستقیم خورشید باعث می شود که برگ هایش قهوه ای روشن شده و سقوط کنند ، پس تا حد امکان از قرار دادن مقابل نور مستقیم خورشید پرهیز کنید.آبیاری گیاه باید منظم باشد و بلافاصله پس از اینکه رطوبت خاک کم شده بود آبیاری باید انجام شود ،مه پاشی برگ ها یک بار در هفته نیز رطوبت مورد نیاز برگسار را فراهم می کند .پیله آ میکرو فیلا را می توان با تقسیم ریشه ، و یا گرفتن قلمه تکثیر نمود.



آشنایی با گیاه کارخانه باروت
  

نظرات و پرسشهای کاربران

پایگاه اینترنتی نارگیل به عنوان یکی از اولین سایت های تخصصی و جامع ترین دایره المعارف گل و گیاه و باغبانی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و از سال ۱۳۹۱ امکان خرید اینترتی محصولات مرتبط با این حوزه مانند انواع گل و گیاه و بذر، خاک و کود های کشاورزی، سموم دفع آفات و ابزار باغبانی را برای علاقه مندان گل و گیاه فراهم نموده است.
© 2024 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نارگیل است. استفاده از مطالب در رسانه های آموزشی با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلا مانع است.