فروشگاه اینترنتی گل و گیاه نارگیل            
امروز شنبه ۱۴۰۳/۲/۱         
  

Ipomoea × sloteri
گیاه بالارونده پیچک کاردینال، Cardinal Climber، ارتفاع این پیچ به راحتی به بیش از 4 متر می رسد و گستردگی آن بسته به قیم یا اجسامی که بتواند بدور آن بپیچد متفاوت است. احتیاج به هرس ندارد و به راحتی به قیم یا شی حائل آن، می توانید آن را حالت دهید.

Ipomoea × sloteri



Aucuba japonica
شمشاد ژاپنی، Spotted laurel، برگ هایی به طول 8-5 سانتیمتر و پهنایی بین 5-2 سانتیمتر دارد. برگ برخی از انواع این گیاه به رنگ سبز ساده است و در برخی انواع محبوب تر، لکه های زرد رنگ بر روی پهنه برگ وجود دارد. این شکل خاص برگ ها است که بسیار مورد توجه قرار گرفته و آن را تبدیل به گیاهی جذاب و زیبا کرده است.

Aucuba japonica



Nigella damascena
گیاه یکساله سیاه دانه دمشقی، Love-in-a-mist، گل ها بیشتر به رنگ آبی روشن هستند و در برخی رقم ها گل های ارغوانی، و سفید هم یافت می شوند. فصل گلدهی از اواخر بهار آغاز می شود و با سربرداری گل های خشکیده،گلدهی تا سرمای پاییز ادامه می یابد. ارتفاع این گیاه تا 60 سانتیمتر هم می رسد.

Nigella damascena



Malope trifida
گیاه یکساله پنیرک ارغوانی، Purple Spanish Mallow، رقم وحشی این گیاه گل هایی به رنگ ارغوانی تیره دارد و در ارقام تولیدشده، رنگ های سفید، قرمز و صورتی نیز به چشم می خورد. معروف ترین رقم آن ‘Vulcan’ است.

Malope trifida



Hypericum calycinum
علف هزار چشم، Rose of Sharon، برای جوانسازی این گیاه بایستی هر دو تا سه سال یکبار در اواخر زمستان یا اوایل بهار هر دو تا سه سال یکبار هرس شدید انجام شود.

Hypericum calycinum
  

نظرات و پرسشهای کاربران

پایگاه اینترنتی نارگیل به عنوان یکی از اولین سایت های تخصصی و جامع ترین دایره المعارف گل و گیاه و باغبانی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و از سال ۱۳۹۱ امکان خرید اینترتی محصولات مرتبط با این حوزه مانند انواع گل و گیاه و بذر، خاک و کود های کشاورزی، سموم دفع آفات و ابزار باغبانی را برای علاقه مندان گل و گیاه فراهم نموده است.
© 2024 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نارگیل است. استفاده از مطالب در رسانه های آموزشی با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلا مانع است.