فروشگاه اینترنتی گل و گیاه نارگیل            
امروز جمعه ۱۴۰۳/۱/۳۱         
  

مهارت‌های زندگی > فوت و فن- همشهری آنلاین- ندا شریف:
مراحل زیر چکیده‌ای از روش و نکات مدرسه گل‌آرایی نیویورک است که از سال 2009 هنرجویان زیادی را تحت آموزش قرار داده است.
مرحله 1: ساختار تشکیل دهید



چهار یا پنج تا از محکم‌ترین ساقه‌ها را برای ساختار گل‌آرایی و ایجاد شکلی هندسی انتخاب کنید. این کار به تخمین اندازه نهایی با توجه به سایز گلدان کمک می‌کند. معمولا بلندترین شاخه باید حدود 1/5 برابر ارتفاع گلدان باشد. برای ثابت ماندن گل‌ها از فوم یا صفحات مشبک استفاده کنید.

مرحله 2: یک قدم به عقب برگردید



هر چند دقیقه بعد از اضافه کردن هر شاخه گل، نگاهی کلی به گل‌آرایی بیندازید و ترکیب را بررسی کنید. شکل انتخابی شما می‌تواند مثلث نامتقارن، هرم و ... باشد.

روش قدیمی و از مد افتاده در وسط قرار دادن (گرد کردن) را فراموش کنید تا گل‌آرایی نشانی از زندگی و جنبش باشد.

مرحله 3: بهترین گل‌ها را اول بردارید

 

بهترین گل‌ها را که معمولا گل صد تومانی یا رزهای بزرگ هستند، بین ساقه‌های قوی بگذارید. از قرار دادن آن‌ها در وسط بپرهیزید. آن‌ها را کمی به یک طرف متمایل کنید. فاصله‌ها را با شاخه‌های دارای گل‌های ریز پر کنید.

مرحله 4: از تخته سیاه استفاده کنید

برای تجسم بهتر از یک تخته سیاه یا زمینه تیره در پشت کار استفاده کنید تا نواقص و جاهای خالی را بهتر ببینید.

مرحله 5: بدانید کی تمام کنید

اکثر افراد در مورد این که چه موقع کار به اتمام می‌رسد، دچار شک می‌شوند. در این صورت قبل از این که فکر کنید کار واقعا تمام شده آن را متوقف کنید.

  

نظرات و پرسشهای کاربران

پایگاه اینترنتی نارگیل به عنوان یکی از اولین سایت های تخصصی و جامع ترین دایره المعارف گل و گیاه و باغبانی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و از سال ۱۳۹۱ امکان خرید اینترتی محصولات مرتبط با این حوزه مانند انواع گل و گیاه و بذر، خاک و کود های کشاورزی، سموم دفع آفات و ابزار باغبانی را برای علاقه مندان گل و گیاه فراهم نموده است.
© 2024 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نارگیل است. استفاده از مطالب در رسانه های آموزشی با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلا مانع است.